پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

قیمت ماسک N۹۵ وارداتی مشخص شد

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 720685
رئیس سازمان حمایت گفت: قیمت‌ها اعلام شده، هر فردی ماسک N۹۵ را بیشتر از ۱۵ هزار تومان و ماسک سه لایه را بیشتر از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه کند گرانفروشی است.
قیمت ماسک N۹۵ وارداتی مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، عباس تابش با بیان اینکه طرح ویژه بازرسی سازمان آغاز شده است، اظهار کرد: مجموع بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف ۴ هزار و ۲۰۰ نفر است که اگر بخواهیم اکیپ‌های دونفره برای بازرسی‌ها در نظر بگیریم ۲۱۰۰ گشت خواهیم داشت.
 
رئیس سازمان حمایت افزود: امسال برای نخستین بار از ظرفیت بسیج اصناف استفاده شد و تعداد اکیپ‌های بازرسی به ۲ برابر و به رقم ۴۲۰۰ اکیپ افزایش یافت.

وی گفت: در شهر تهران علاوه بر سازمان صمت استان تهران، ۳۰ اکیپ دو نفره از سوی سازمان حمایت بازار را رصد می‌کنند.

معاون وزیر صمت بیان کرد: علاوه بر تیم‌های بازرسی، سامانه انبار و قیمت را نیز در این بخش فعال کردیم و به صورت الکترونیکی کالاها را از مبدا تا رسیدن به کف بازار رصد می‌کنیم.

تابش درباره وضعیت ماسک و مواد شوینده نیز تصریح کرد: پنج قلم کالای مواد ضد عفونی کننده، شوینده، دستکش، الکل و ماسک مشمول اعلام موجودی انبار هستند و دارندگان باید آن را در سامانه اعلام موجودی ثبت کنند.

رئیس سازمان حمایت ادامه داد: در تمام واحدهای تولیدی این اقلام، بازرس مستقر شده و بر اساس تعریف قرارگاه مقابله با کرونا در مبادی تولید نظارت می‌کنیم تا به هر میزان تولید که صورت گرفت با حواله اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تحویل شبکه توزیعی که این وزارتخانه تعریف کرده داده شود تا در سطح بازار پخش شود.

وی با بیان اینکه شیب تولید ماسک رو به افزایش است افزود: تولید به صورت سه شیفته و چهار شیفته در حال انجام است برای واردات ماسک‌های سه لایه و N۹۵ هم اقدام شده و به لحاظ تامین مشکلی نخواهیم داشت.

معاون وزیر صنعت تاکید کرد: قیمت‌ها اعلام شده هر فردی ماسک N۹۵ را بیشتر از ۱۵ هزار تومان و ماسک سه لایه را بیشتر از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه کند گرانفروشی است و با آن برخورد می‌شود.
 
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتراض
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
محتکران با داعشی‌ها فرقی ندارند
ب
Iran, Islamic Republic of
خرید تمام اجناسی که بیشتر از قیمت بعضی ها می خرند تا کارشان را ه بیفتد دست کی از زالوسفتانی که این روز ها فرصت را قنیمت می دانند نیستند؟