پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳

حال منتخب مردم تهران رو به به بهبود است

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 720624
وضعیت عمومی خانم فاطمه رهبر که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود، بهبود یافته است.
حال منتخب مردم تهران رو به به بهبود است
به گزارش جهان نيوز، وضعیت عمومی فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود، بهبود یافته است.

این در حالیست که پزشکان صبح امروز از وضعیت وی ابراز نگرانی کرده بودند اما از ساعتی پیش وضعیت تنفسی و عمومی خانم رهبر بهبود یافته و موجب امیدواری پزشکان شده است.

بنا بر این گزارش، همسر، پسر، دختر و داماد خانم فاطمه رهبر که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری شده بودند نیز با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شدند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


pحاجیان ملکی
Iran, Islamic Republic of
با سلام برای نماینده محترمو متعهد ومتدین تهران وهمچنین برای بستگان محترم ایشان ونیز برا ی همه هم وطننان در گیر در این بیماری در کنار مضجع نورانی آقا علی بن موسی الرضا ع از خدا بزرگ شفای عاجل ارزومندم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
انشاالله شفا همه بیماران در بستر بیماری بحق بی بی فاطمه زهرا س