پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۲
به همت قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا؛

پذیرش جهادگران برای مقابله با کرونا +لینک ثبت‌نام

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 720586
علاقمندان متخصص جهادی در رشته های مرتبط با پزشکی می‌توانند به قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بپیوندند.
پذیرش جهادگران برای مقابله با کرونا +لینک ثبت‌نام
به گزارش جهان نيوز،  از آنجایی که موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور امروز به یک مسئله ملی تبدیل شده گروه‌های جهادی در این موضوع هم مانند مسائلی مانند سیل، زلزله و مواردی از این دست پای کار آمده‌اند و در روزهای اخیر با تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا در سازمان بسیج دانشجویی تصمیم دارند تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کمک هموطنان خود در سراسر کشور بشتابند و موجب شوند تا این بیماری هرچه زودتر از کشور ریشه‌کن شود.

فعالیت‌ها در قرارگاه مبارزه با کرونا در دو بخش انجام می‌شود، یکی بحث کارهای تخصصی است که در این رابطه گروه‌های جهادی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و فارغ‌التحصیلان جهادی از این دانشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند. بخش بعدی، گروه‌های جهادی هستند که که تخصص درمانی و پزشکی ندارند ولی در مسائل دیگری مانند تولید و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به خصوص توزیع این اقلام در مناطق محروم کمک می‌کنند.

علاوه بر موارد فوق، تولید محتوا و انجام مشاوره برای ایجاد آرامش در جامعه هم از اقدامات دیگری است که گروه‌های جهادی قرارگاه مبارزه با کرونا در این بخش در حال انجام آن هستند.

* آغاز پذیرش جهادگران داوطلب برای مقابله با کرونا
قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی، در راستای ارتقا و تسهیل سطح خدمات درمانی در کشور درخصوص بیماری کرونا، اقدام به جذب نیرو در تخصص‌های پزشکی، پرستاری، دانشجوی پرستاری(ترم ۷ و ۸)، بهیاری، کمک بهیاری، خدماتی در مراکز درمانی می‌نماید.

همچنین آن دسته از علاقه‌مندانی که تمایل به خدمت در مشاوره تلفنی سامانه ۴۰۳۰ جهت مشاوره به مردم در خصوص این بیماری را دارند نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند.
 

گفتنی است، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا هم‌اکنون در ۲۴ استان کشور تشکیل شده و در مابقی استان‌ها نیز این قرارگاه در حال شکل‌گیری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر شما. بعد از نماز٬کار خیر ایمان آدمی را قوی میسازد.مخصوصا در راه خوشنودی خدا و امام زمان باشد
Iran, Islamic Republic of
من ثبت نام کردم ولی خبری نشد چرا؟