پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۳

جزئیات جدید از احتکار ماسک در انبار دیجی کالا

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب: 720464
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که ۵۴ هزار ماسک اختفا و مرتکب گرانفروشی شده بود با قاطعیت و خارج از نوبت برخورد می‌شود.
جزئیات جدید از احتکار ماسک در انبار دیجی کالا
به گزارش جهان نيوز؛ سیدیاسر رایگانی درباره تخلف اختفا و گرانفروشی ماسک توسط  یکی از فروشگاه‌های اینترنتی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: به محض مراجعه همکاران ما به انبار این شرکت و فروشگاه اینترنتی، آن‌ها ادعا کردند که هیچگونه ماسک و اقلام بهداشتی در انبارهایشان موجود نیست، اما وقتی همکاران ما وارد انبارهای این شرکت شدند حین بازدید به مقادیری ماسک برخوردند.

رایگانی افزود: همین که آن‌ها وجود ماسک را انکار کردند، اختفا به قصد گرانفروشی محسوب می‌شود و این فروشگاه اینترنتی در خصوص بحث تعداد ماسک‌ها قصد شانتاژ دارد و قاعدتا هیچ کارشناسی نمی‌تواند در وهله نخست تعداد دقیق را حدس بزند و نیاز به بازشماری داشت و طبق بررسی نهایی ۵۴ هزار ماسک در این انبار وجود داشته است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه این ماسک‌ها کشف شد، کارکنان این شرکت ادعا کردند که این کالاها را برای مشتری ثبت سفارش کرده‌اند و در حال ارسال هستند که اولاً این ثبت سفارش غیرقانونی است و طبق صورت‌جلسه‌ای که از نمایندگان وزارت بهداشت تنظیم کرده‌اند این ارز، غیرقانونی است و دوم این که شرکت یک بسته ۱۲ عددی ماسک را به قیمت ۲۹۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسانده بود که قیمت هر ماسک حدود ۲۵ هزار تومان بوده است و جالب اینکه این ماسک‌ها را به مصرف‌کننده اصلی هم نفروخته بودند بلکه به خرده‌فروش‌ها عرضه کردند که در عمل گرانفروشی محرز است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، این شرکت حق عرضه ماسک را نداشته است و همانطور که قبلا گفته‌ام هیچ کسی خارج از چارچوب وزارت بهداشت حق عرضه ماسک، اقلام بهداشتی، شوینده و مواد ضدعفونی کننده را ندارد.

رایگانی تاکید کرد: وزارت بهداشت اعلام کرده بود  نیروهایی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند با کمبود ماسک مواجهند و یک مجموعه‌ای که با خرید و اعتماد مردم به این درجه از اعتبار رسیده است، نباید در این شرایط عاملی شود تا این اقلام با قیمت چند برابر قیمت واقعی به دست مصرف‌کننده اصلی برسد.

وی تصریح کرد: این سازمان با وجود همه فشارهایی که در این پرونده وجود دارد، با شفافیت و قاطعیت به این پرونده خارج از نوبت رسیدگی می‌کند و تحت تاثیر شانتاژهایی که مدیران شرکت به راه انداخته‌اند، قرار نمی‌گیرد و قاطعانه به اختفا به قصد گرانفروشی این شرکت رسیدگی خواهد شد و هفته آینده رای پرونده را به اطلاع هموطنان خواهیم رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر شرکتی معمولا اولش خوب رفتار میکنه که مشتری جذب کنه بعد که پر و پا گرفت باطنش نمایان میشه
Iran, Islamic Republic of
ای دیجی کالای بی ادب
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
تخته کنید درش رو یا جریمه سنگین براش در نظر بگیرید تا دیگه از این غلط ها نکنه
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
منشا گرونی خیلی از اجناس تو مملکت ما مخصوص وسایل و تجهیزات الکترونیکی دیجیکالا است
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما ، سه شنبه قبل از دیجی کالا یک مدل گوشت که موجود داشت را سفارش دادم برای پنجشنبه، چند ساعت قبل از تحویل زنگ زده میگه موجود نیست!!!مگه میشه،مگه داریم؟!!! اونوقت ادعا کرده ماسکها مال مصرف کننده هاست!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر 5 میلیون ماسک شد 50 هزارتا
امیر
Iran, Islamic Republic of
از یک طرف خبر احتکار دیجی کالا را منتشر می کنید، از یک طرف دیجی کالا را در سایت تان تبلیغ می کنید!!!
با یک بام و دو هوای جهان نیوز چه کنیم؟
رحیمی علیایی
Iran, Islamic Republic of
جا دارد جهان نیوز انقلابی در یک اقدام انقلابی تبلیغ دیجی کالای محتکر و خائن را که در چنین شرایطی از پشت خنجر بر ملتی میزند که هم آنها او را به این اعتبار رساندند، تحریم و تبلیغ آنرا از صفحه اش حذف کند. این کار باید توسط همه مردم صورت پذیرد. محتکرین و خائنان باید بدانند که خیانت آنها را مردم فراموش نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
من هم بابت گران فروشی ماسک در دیجی کالا به 135 زنگ زدم
علی
Iran, Islamic Republic of
مثل روز روشنه که دیجی دروغ میگه،
دیجی باست خجالت بکشه ،البته اگه داشته باشه .
جای خندش اینجاست که میگه : این ماسکها رو ،به علت اوضاع پیش آمده به قیمت خرید فروختم ،خخخخخخخخخخخخخخ
آره جون خودت بورو خودتو رنگ کن دادا .
بعد جای خنده اینجاست که فاکتور کرده ، جینی : نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان، یعنی دونه‌ای میاد ۲۵۰۰۰ تومن .
خودشون که ادعا داشتن : بدون چشم داشت، با قیمت خرید فاکتور کردیم. بابا ایول - مردومو چی فرض کردین ؟
این دو برادر رو باست اعدام کنن که دیگه با جون مردم بازی نکنن.
اگه قُضات با محکم کاری ، برخورد کنن ،اونوقت عبرتی واسه بقیه میشه .
جهانفر
Iran, Islamic Republic of
لعنت به دیجی کالا هرچی که گرون میشه مغصرش همین سایت .چرا تعزیرات این سایتو نمیبنده