چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

سقف برداشت از خودپردازها افزایش یافت

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 720421
باتوجه به افزایش تقاضا برای وجه نقد در ایام پایانی سال، بانک مرکزی مجوز افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازها را به بانک ها داد.
سقف برداشت از خودپردازها افزایش یافت
به گزارش جهان نيوز، طبق سنوات قبل، امسال نیز بانک ها با مجوز بانک مرکزی می توانند در روزهای پایانی سال و همزمان با افزایش تقاضا برای وجه نقد، سقف برداشت نقدی از خودپردازهای خود را افزایش دهند.

برهمین اساس، روابط عمومی بانک ملی ایران،اعلام کرد: بر اساس مجوز بانک مرکزی و با توجه به نیاز مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، سقف برداشت روزانه وجه نقد برای ملی کارت ها از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک از 11 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه سال 1399 تا سقف پنج میلیون ریال افزایش می یابد.

لازم به ذکر است، اکنون سقف برداشت روزانه وجه نقد از خودپردازهای بانک دو میلیون ریال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید مهدی
Russian Federation
چرا فقط تا پایان تعطیلات؟ بیش از ده سال است که سقف برداشت 200 هزار تومان مانده در حالیکه ارزش پول به شدت پائین آمده، دیگه با 200 هزار تومان تقریبا هیچ کاری نمیشه کرد
Iran, Islamic Republic of
با وجود دستگاه های POS برداشت نقدی مانند 10 سال پیش در الویت نیست. و همچنین جدا بودن شبکه شتاپ و شاپرک مشکلاتی سالها قبل با کارن خوان های فروشگاهی داشتیم به مراتب کمتر و سیستم پایدارتر شده است.
سید مهدی
Russian Federation
.....
خ الف
Iran, Islamic Republic of
سلام. یادمه سال ۱۳۸۱ دانشجو بودم ، بابام کارت بانکی داشت ، داد به من رمزش هم یادمه گفت ۲۲۴۰ هست ...... اونموقع هم ماکزیمم برداشت از کارتخوان ۲۰۰ هزار تومان بود ، در حالی که سکه ۷۰ تومان بود ، الآن که سکه بالای ۶ میلیون شده ، باز سقف برداشت ۲۰۰ تومن هست...