سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

درخشان: ما که نمی‌دانیم مهندسی چیست؟

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 720267
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌ها و حواشی ایجاد شده در چند اخیر برای این تیم واکنش نشان داد.
درخشان: ما که نمی‌دانیم مهندسی چیست؟
به گزارش جهان نيوز، حمید درخشان در خصوص صحبت‌های مطرح شده از سوی هواداران، مسئولان و اعضای برخی از تیم‌های پُرطرفدار مبنی بر اینکه نتایج به سود پرسپولیس مهندسی می‌شود، اظهار داشت: چه چیز مهندسی می‌شود؟ برخی برای خودشان همینطور بدون دلیل و مدرک صحبت می‌کنند. شما اگر به صدرنشینی پرسپولیس اعتراض دارید، بروید خود را قوی کنید، سپس بیایید و ۳ گل به پرسپولیس در بازی رودرو بزنید تا بازی را ببرید.
 
وی افزود: باید واقع‌بین باشیم. ما که نمی‌دانیم مهندسی چیست. عده‌ای می‌خواهند قهرمانی احتمالی پرسپولیس را زیر سوال ببرند و به این مسائل متوسل می‌شوند. دوستان لطفا اول مشکلات خود را برطرف کنند بعد بیاید نتایج پرسپولیس را زیر سوال ببرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس تا الان ۷۰ درصد از راه قهرمانی را طی کرده است. به بچه‌ها توصیه می‌کنم به حواشی و صحبت‌هایی که در این چند روز مطرح شده، توجهی نکنند و به فکر بازی‌های بعدی و آینده باشند. همچنین توصیه می‌کنم در باد قهرمانی خواب‌شان نبرد، چون هنوز چیزی قطعی نیست. برای رسیدن به قهرمانی ابتدا باید در همه بازی‌های پیش‌رو برنده شوند.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه نگاه به داوری های لیگ در بازیهای پرسپولیس و یه نگاه به داوری سایر تیمها بنداز میفهمی...