پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

تولیت آستان قدس رضوی: مردم ‌مشکل معیشتی دارند

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 720238
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مردم ‌مشکل معیشتی دارند، گفت: مجلس یازدهم با طرح‌های عملیاتی ‌مشکلات را برطرف کند.
تولیت آستان قدس رضوی: مردم ‌مشکل معیشتی دارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار نمایندگان منتخب استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه نمایندگان استان خراسان رضوی به سبب انتساب به حضرت رضا(ع) باید به گونه‌ای عمل کنند که برای سایر نمایندگان از جهات مختلف الگو و نمونه باشند، اظهار داشت: انتساب شما نمایندگان خراسان رضوی به بارگاه مطهر امام رضا(ع) مسئولیتی سنگین برای شماست، باید به گونه‌ای عمل کنید که رضایت حضرت رضا(ع) را جلب کنید و رضای خدا نیز در رضایت حضرت ثامن الحجج(ع) است.

وی با تأکید بر اینکه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای نمایندگان باید سرلوحه مجلس شورای اسلامی باشد، تصریح کرد: توقع از مجلس یازدهم بسیار بالاست، زیرا تلقی مردم این است که یک جریان انقلابی در مجلس روی کار آمده و مجلسی انقلابی شکل گرفته است، لذا عملکرد موفق این مجلس می‌تواند برای مردم نسبت به جریانات انقلابی امیدآفرینی باشد.

مروی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید تجلی شهید مدرس باشد، ابراز کرد: اگر می‌خواهیم شهید مدرس را از مظلومیت خارج کنیم، باید مجلسی بسازیم که یک پارچه تجلی این شهید بزرگوار باشد.

وی با اشاره به تأکیدات و تجلیل‌های امام راحل نسبت به شهید مدرس، تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) کمتر از فردی نام می‌بردند، اما تجلیل‎‌های مکرر امام خمینی(ره) نسبت به مرحوم مدرس نشان از جایگاه این شهید بزرگوار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه بر لزوم توجه و اهتمام ویژه نمایندگان برای رفع مشکلات مردم تأکید و تصریح کرد: مردم با مشکلات معیشتی رو به رو هستند و بیکاری جامعه ما را رنج می‌دهد، اگرچه مجلس قدرت اجرایی ندارد اما می‎تواند با نظارت دقیق بر اجرای اسناد بالادستی، کار کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های کشور، طرح‌های عملیاتی و اجرایی برای رفع مشکلات مردم تدوین کند.

مروی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نوسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی باید به عنوان یکی از موضوعات مهم مورد توجه نمایندگان قرار بگیرد، اظهار کرد: بارگاه مطهر رضوی به عنوان یکی از  پایگاه‌های عظیم فرهنگی جهان اسلام، سالانه میزبان حدود 30 میلیون زائر از سرتاسر ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان است، بافت فرسوده اطراف حرم به هیچ عنوان در شأن این صحن وسرای نورانی نیست و با مشکلات و آسیب‌هایی روبه رو است که باید مورد توجه جدی نمایندگان قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما ودوستان چطور؟
Iran, Islamic Republic of
....