جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۷

نامه نمکی به لاریجانی برای تعطیلی جلسات مجلس

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب: 720178
رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا طی نامه‌ای، از علی لاریجانی درخواست کرد که جلسات مجلس تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.
نامه نمکی به لاریجانی برای تعطیلی جلسات مجلس
به گزارش جهان نيوز، «سعید نمکی» رییس ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، طی نامه ای از «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی خواست با توجه به شیوع کرونا با قدرت سرایت بالا و احتمال آلودگی دیگران، جلسات علنی و غیر علنی مجلس تا اطلاع ثانوی تعطیل گردد.

در نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونای جدید آمده است: «با توجه به مثبت شدن آزمایش های تعدادی از نمایندگان محترم و  احتمال سرایت و پراکندگی بیماری با قدرت بالا و آلودگی دیگران، ضروری است جلسات علنی و غیرعلنی تا اطلاع ثانوی تعطیل گردد».

بنا به گفته اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رییسه مجلس، «با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر شیوع ویروس کرونا و خطرناک بودن آن جلسات علنی مجلس شورای اسلامی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود».
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
چرا مجلس و زندانيان را براي كرونا به مرخصي مي فرستيد ولي سربازان را نه!؟.....
رر
Iran, Islamic Republic of
....
...............
حبیب
Iran, Islamic Republic of
چرا ادارات باز باشه ولی مجلس تعطیل بشه!!!!!!!!!!!!!
اگر یک کارشناس خدای نکرده مریض بشه کار مردم می مونه ولی نماینده اگر مریض بشه مثل روزهای دیگه سال که غیبت بود الان هم اتفاقی نمی افته.
واقعا تاسف بر حال وزیری که برای دویست وچند نماینده درخواست تعطیلی مجلس را بیان کند اما برای چندصدهزار کارمند دستور تعطیلی یا حداقل اداره بصورت کشیکی را صادر نکند
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
....
شرم آور نیست؟؟
Iran, Islamic Republic of
.
چرا کارمندان با داشتن فرزندان کوچک و والدین مسن طبق نامه وزیر بهداشت باید سرکار بیایند و با احتمال بالا این ویروس را به افراد ناتوان در منزل انتقال دهند.....!!?