کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مناطق دیدنی در تور آفریقای جنوبی تور برزیل

9 اسفند 1398 ساعت 22:45


بهترین رستوران‎های حلال در شهر کیپ تاون
این شهر از بزرگترین شهرهای موجود در آفریقای جنوبی می‎باشد که به دلیل داشتن جاذبه‎های گردشگری فراوان همه ساله افراد زیادی با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر می‎کنند. شاید دانستن این موضوع که بخش زیادی از جمعیت این شهر را مسلمانان تشکیل می‎دهند برایتان جالب توجه باشد و زمانیکه با تور آفریقای جنوبی و با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کردید احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
 

 

در ادامه به معرفی برترین و بهترین رستوران‎های موجود در این شهر خواهیم پرداخت که در آنها غذاهای حلال طبخ خواهد شد و در صورت سفر به این شهر از طریق تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما می‎توانید از آنها استفاده کنید.

رستوران بوکاپ کومبویس
در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردید حتما برای صرف یکی از وعده‎های غذاییتان به این رستوران بروید. این رستوران از بهترین رستوران‎هایی است که در آن غذای حلال طبخ می‎شود و مزه غذاهای آن بی‎نظیر می‎باشد. برای اینکه بتوانید به این رستوران بروید باید به محله مالایی‎ها که در تپه سیگنال واقع شده است بروید.

در این محله از قدیم تا کنون محل زندگی مهاجرانی است که اندونزی و مالزی و دیگر کشورها به این شهر آمده‎اند. این منطقه بدلیل داشتن خانه‎های رنگارنگ و متفاوتی که دارد به یکی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده است که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آنها با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر می‎کنند پس تور آفریقای جنوبی چگونه است؟ که استفاده کنیم.

رستوران بوکاپ در چنین فضای خاص و منحصر بفردی قرار گرفته است که می‎توانید در زمان صرف غذایتان از مناظر اطراف این رستوران نیز لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای محلی و سنتی که در مالزی و جنوب شرق آسیا طبخ می‎شود را می‎توانید سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید و از مناطق دیدنی تور آفریقای جنوبی استفاده کنید.

نکته قابل توجه در مورد این رستوران این است که غذاهای طبخ در آن تماما طبق موازین اسلامی پخته خواهد شد و در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کردید می‎توانید با خیالی راحت به این رستوران بروید و هرچیزی که دلتان خواست را نوش جان کنید.

رستوران آدیس این کیپ
این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران‎های موجود در این شهر می‎باشد که از شهرت فراوانی نیز برخوردار است و به طبخ غذاهای حلال می‎پردازد. اکثر مسلمانانی که با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر می‎کنند از این رستوران استفاده می‎کنند.

در این رستوران می‎توانید انواع غذاهای کشور اتیوپی را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید و لحظاتی خوش را سپری کنید. مواد اولیه بیشتر غذاهای اتیوپی  را گیاهان تشکیل می‎دهند که با استفاده از ادویه‎های مختلف طعم‎دار خواهند شد. در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کردید و به خوردن غذاهای گیاهی لذیذ و خوشمزه علاقه‎مند هستید پیشنهاد می‎شود حتما به این رستوران بروید.

یکی از دلایلی که این رستوران طرفدارانی بسیاری دارد و افراد زیادی به آن مراجعه می‎کنند طبخ غذاهایی خوشمزه و لذیذ می‎باشد که به شکلی خاص و محنصربفرد طبخ می‎شوند.

یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران نان بزرگی به نام اینجراست که بر روی آن غذاهای مختلفی ریخته خواهد شد و به همین گونه سرو می‎شود و دارای طعم و مزه‎ای خارق‎العاده بوده است.

برای اینکه بتوانید از غذاهایی که در این رستوران طبخ می‎شود بهره‎مند شوید باید از دوشنبه تا شنبه از ساعت 12 ظهر تا 11 نیمه شب به این رستوران مراجعه کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه و منحصربفردی که در آن طبخ می‎شود لذت ببرید.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مناطق دیدنی در تور برزیل
آشنایی با هتل 4 ستاره نووتل سنتر نورث در سائوپائولو
بزریل از شهرهای گردشگری جهان می‎باشد که بیشتر مردم جهان آن را با تیم فوتبال آن می‎شناسند. در این کشورهای جاذبه‎های گردشگری بسیاری وجود دارد که همه ساله افراد زیادی با تور برزیل برای دیدن آنها به دیدن این کشور زیبا خواهند رفت.

یکی از شهرهای محبوب برای گردشگری که در این کشور قرار گرفته است سائوپائولو می‎باشد. بدلیل توریستی بودن این شهر و سفر افراد زیادی با تور برزیل و با بلیط هواپیما به این شهر در این منطقه هتل‎های بسیاری وجود دارد که به ارائه خدمات به گردشگران مشغول هستند.

هتل نووتل سنتر نورث یکی از هتل‎های 4 ستاره‎ای است که در این شهر قرار گرفته شده است و همه ساله پذیرای هزاران گردشگری است که با تور برزیل و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند. در طراحی و ساخت این هتل از 344 اتاق استفاده شده است که در 5 طبقه قرار گرفته‎اند. این هتل در 13 کیلومتری فرودگاه گاروالوز و در 9 کیلومتری استادیوم آلیانس پارک قرار گرفته است. همچنین از برنامه تور برزیل بدانیم و استفاده کنیم.
 
 

این هتل یکی از بهترین هتل‎های 4 ستاره موجود در این منطقه می‎باشد که در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور برزیل و با استفاده از بلیط هواپیما می‎توانید برای اقامت به آن مراجعه کنید.

در این هتل رستوران‎ها و کافه‎هایی وجود دارد که می‎توانید از آنها در طول این سفر بهره‎مند شوید. در ادامه به معرفی بیشتر این هتل خواهیم پرداخت که افراد زیادی برای اقامت خود در سفر به این شهر با استفاده از تور برزیل و بلیط هواپیما برای اقامت از آن استفاده می‎کنند خواهیم پرداخت.

د صورتیکه با بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید می‎توانید در تمامی مکان‎های آن به اینترنت بی‎سیمی که در اختیار شما گذاشته می‎شود بهره ببرید. در این هتل اتاق کنفرانسی نیز در نظر گرفته شده است که دارای 2800 متر فضا می‎باشد که در صورت لزوم می‎توانید از آن استفاده کنید.  در این هتل خدامت نگهبانی برای افزایش امنیت مسافرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این سفر آمده‎اند ارائه می‎شود.

علاوه‎بر این در این منطقه برای رفاه بیشتر مسافران فروشگاه‎هایی وجود دارد که به شکل 24 ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می‎باشند. پذیرش این هتل به شکلی 24 ساعته در دسترس می‎باشد و در صئرتیک هبا انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید و برای اقامت این هتل را انتخاب کردید می‎توانید از خدمات فکس و فتوکپی که برای مسافران در نظر گرفته شده است استفاده کنید. امکانات دیگری که در این هتل می‎توانید از آن بهره‎مند شوید انبار چمدان، گاوصندوق جهت نکهداری اشیا با ارزش، سالن‎های ورزشی و استخر هستند.

در این هتل برای افرادی که با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کرده‎اند سالن‎های ورزشی متنوعی در نظر گرفته است که می‎توانید از آنها استفاده کنید. در این مکان استخری طراحی شده است که در فضای باز بوده است و در کنار آن سونا و جکوزی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

در صورتی که برای اقامت از این هتل استفاده می‎کنید می‎توانید برای صرف وعده‎های غذایی به رستورانی که در این هتل قرار دارد مراجعه کنید. برای صرف وعده صبحانه می‎توانید همه روزه از ساعت 6:30 تا 10 صبح به این رستوران مراجعه کنید. رستوران گورمت که در این هتل قرار گرفته شده است به طبخ انواع غذاهای بین‎المللی و ارائه آنها به مسافران مشغول می‎باشد که می‎توانید از آن برای صرف وعده‎های صبحانه، ناهار و شام بهره ببرید. در این رستوران منویی مخصوص کودکان نیز ارائه خواهد شد که می‎توانید از آن استفاده کنید.

مناطق دیدنی در تور استرالیا
بندر جکسون
این بندر که نام منطقه‌ای در سیدنی است محل تلاقی آب‌های بندرگاه سیدنی، بندر مرکزی و شمالی و رودخانه پاراماتا می‌باشد. در واقع اولین مهاجران اروپایی این مکان را برای سکونت انتخاب کردند. سالیانه مسابقات قایقرانی سیدنی و مراسم آتش بازی جشن سال نو در این بندر برگزار می‌شود.

هنگامی که برای خرید بلیط هواپیما و پرواز خارجی استرالیا برنامه‌ریزی می‌کنید یک روز کامل را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری بندر جکسون کنار بگذارید.  

استرالیا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا در نیمکره جنوبی قرار دارد. این کشور به عنوان ششمین کشور پهناور دنیا از فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی خوبی برخوردار است. تور استرالیا با جاذبه‌های فراوان و هیجان‌انگیز، علاقه‌مندان خاص خود را داشته که هر ساله با خرید بلیط خارجی از این کشور دیدن می‌کنند.

 تاریخ موسیقی اروپایی در استرالیا به دوران سکونت بریتانیایی‌ها در این قاره برمی‌گردد و مسافران تور استرالیا می‌توانند در هر یک از شهرهای بزرگ استرالیا شاهد سالن‌های ارکستر و اپرا باشند.

 بسیاری از ستارگان بزرگ و رهبران ارکستر نیز مرتبا با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی به استرالیا سفر کرده و گرد هم می‌آیند. در ادامه قصد داریم به چند مورد از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا اشاره کنیم.
 
 

ساحل کابل
در شش کیلومتری غرب شهر بروم در شمال استرالیا، ساحل زیبای کابل با شن‌هایی سفید قرار دارد. طول این ساحل ۲۲ کیلومتر بوده و یکی از سواحل محبوب در استرالیا به حساب می‌آید. علاوه بر گردشگران خارجی تور استرالیا، بسیاری از مردمان این کشور نیز در بین ماه‌های می تا اکتبر که این منطقه دارای امواجی زیبا و آرام است با خرید بلیط داخلی استرالیا، از سواحل کابل که پر از عروس دریایی است لذت می‌برند پس در مورد تور استرالیا بدانیم و استفاده کنیم.

شنا کردن در این آب‌ها به دلیل وجود عروس‌های دریایی توصیه نمی‌شود. شترسواری یکی از تفریحاتی است که می‌توانید از طلوع تا غروب آفتاب، در این سواحل تجربه کنید، همچنین مناطقی نیز با امکان آزادی پوشش در ساحل وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از این مناطق استفاده کنید.

اگر خیلی خوش شانس باشید با حرکت به سمت مناطق جنوبی ساحل می‌توانید وال‌ها و دلفین‌های مهاجر را هم تماشا کنید.

بازدید از اولورو
اگر قصد خرید بلیط خارجی استرالیا را دارید باید بدانید که اولورو به عنوان قلب یک منطقه بکر و دورافتاده، واقعا ارزش بازدید را دارد. با دیدن از این منطقه می‌توانید شاهد خدمات سلطنتی پزشکی هوایی باشید که با ارائه خدمات درمانی به مردمان این منطقه، از جان آن‌ها در برابر موجودات ترسناک بیابان محافظت می‌کنند.

 پس از خرید تور استرالیا حتما از پارک Reptile و موجودات خزنده آن دیدن کنید. یکی دیگر از جاذبه‌های این منطقه سر زدن به دامنه غربی مک دونل و پیاده‌روی تا بالای تپه آنزاک است. بازدید از ایستگاه تلگراف اورلند که در سال ۱۸۷۲ به عنوان اولین ایستگاه مخابراتی در این منطقه بنا شد را به هیچ وجه از دست ندهید.

برج یوریکا
این برج در شهر ملبورن استرالیا واقع شده و با ارتفاع ۹۳۵ پا، عنوان بلندترین ساختمان عمومی در نیمکره جنوبی را به خود اختصاص داده است. عرشه چشم‌انداز برج یوریکا که در طبقه ۸۸ قرار دارد، بسیاری از مردمان استرالیا را با خرید بلیط داخلی به این منطقه می‌کشاند و از اطلاعاتی در مورد تور افریقا استرالیا و برزیل بدانید.

این برج دومین ساختمان بلند استرالیا بوده که دارای ۳۰ منظرگاه برای مشاهده کل ملبورن می‌باشد. همچنین دوربین‌هایی هم بصورت رایگان برای تماشای مناظر وجود دارد. یکی از بخش‌های هیجان انگیز این برج، مکعب شیشه‌ای معلقی است که در بالای برج قرار دارد که با رفتن به داخل آن می‌توان تجربه جدیدی از ارتفاع را بدست آورد.

جاده ساحلی بزرگ
بسیاری از خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا، بازدید از جاده ساحلی بزرگ را در لیست کارهایشان قرار می‌دهند. طول این جاده رویایی ۲۴۳ کیلومتر است و در امتداد سواحل جنوب شرقی کشیده شده است. این جاده یادبودی برای سربازانی است که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست داده‌اند.

تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی در این جاده قرار دارد که صخره‌های دوازده حواریون یکی از آن‌هاست. شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را از وارنامبول، بزرگ‌ترین شهر در مسیر این جاده تهیه کنید. این جاده ساحلی دارای دو لاین دو طرفه و محدودیت سرعت می‌باشد در نتیجه باید با توجه به علائم و تابلوها رانندگی کرد.
 


کد مطلب: 720176

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/720176/مناطق-دیدنی-تور-آفریقای-جنوبی-برزیل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com