پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

پیک اصلی کرونا در هفته آتی / تعطیلی سه روزه مدارس کل کشور

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 720167
وزیر بهداشت از تعطیلی سه روزه مدارس در سراسر کشور به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: پیک اصلی کرونا در روزهای آینده است.
پیک اصلی کرونا در هفته آتی / تعطیلی سه روزه مدارس کل کشور
به گزارش جهان نيوز، سعید نمکی وزیر بهداشت درباره نتاجی پنجمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه تصمیم برآن شد تا مدارس سراسر کشور سه روز تعطیل شوند، اظهار کرد: براین اساس تمام مدارس سراسر کشور تا روز دوشنبه 12 اسفند ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: دیشب تا دیروقت درگیر فشار استانداران و مدیران آموزش و پرورش کشور بودیم چون پیش از این قرار بود تا در استانهایی که آلودگی کرونا در آنها اعلام نشده است دوره تعطیلی سه روزه مدارس را نداشته باشیم اما در جلسه ستاد مستنداتی ارائه شد، با توجه به اینکه ممکن است در دو روز آینده تعداد استان‌های مبتلا افزایش یابد و بیش از 21 استان درگیر شوند، قرار شد مدارس سراسر کشور از این تصمیم تبعیت کنند و فعلا در دوره سه روزه تا روز دوشنبه تعطیل شوند.

وزیر بهداشت همچنین اشاره کرد: با نیروهای مسلح به جمع بندی رسیدیم تا همکاری آنها را داشته باشیم در مواردی همچون ضدعفونی گسترده معابرو  اماکن عمومی بزرگ که نیازمند امکانات ویژه دارد همچنین کمک نیروهای پزشکی نیروهای مسلح به کادر پزشکی کشور.

نمکی مطرح کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد پیک اصلی بیماری در هفته آینده است و از مردم تقاضا دارم در ترددها دقت کنند و در کاهش آلودگی ما را همراهی و کمک کنند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت به آمریکا که این ویروس رو تولید کرده
جهان نیوز لطفا سانسور نفرمایید
نمکی عزیزوبزرگوار حداقل نمیتونستید برای رفاه حال مردم ادارات ونهادهای دولتی وخصوصی را هم تعطیل اعلام میکردید.یک ... .. مرد خانه، زن خانه که سرکار میرود وبا اربا رجوع برخورد دارد هم در معرض کروناس......
Iran, Islamic Republic of
سه روز سه روز تعطیل می کنند که مردم نرن شمال