جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

کاهش بیش از یک میلیونی سفر تهرانی‌ها با مترو

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 720136
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از کاهش سفرهای شهروندان تهرانی با مترو خبر داد و گفت: کاهش سفرهای یعنی خودمراقبتی مردم که باید ادامه یابد.
کاهش بیش از یک میلیونی سفر تهرانی‌ها با مترو
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از کاهش سفرهای شهروندان تهرانی با مترو خبر داد و گفت: سفرهای شهروندان تهرانی با کاهش بیش از یک میلیونی به حدود ٨٠٠ هزار سفر رسیده است.

وی با بیان اینکه کاهش تعداد سفرها با مترو موید خودمراقبتی مردم است، افزود: خودمراقبتی مردم باید تا شکست کامل کرونا ادامه داشته باشد.

محمدی همچنین از مردم خواست تا هر گونه عدول از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را از سوی نهادهای وابسته به شهرداری در برپایی مراسمات، نمایشگاه‌ها و تجمعات را به سامانه ١٣٧ اطلاع رسانی کنند.
 
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم مجبورند با مترو سفرنکنند و هزینه اضافی برای اسنپ و سواری ها بدن
Iran, Islamic Republic of
محیط مترو واقعا آلوده است. به غیر از کارمند جماعت که ناگزیرند با مترو رفت و آمد کنند نباید هیچ کس رفت و آمد کند چون احتمال سرایت کرونا در مترو واقعا زیاده. دولت اگر به فکر جون کارمندان خودش است باید دورکاری را رواج دهد وگرنه همه ادارات به واسطه رفت و امد با مترو گرفتار کوری می شوند.
United States
کرونا... کرونا.... ابروت نیش کژدم است......
Canada
تهران تازه گشتنی شده..
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر استاد شجریان عزیز...!