جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

اتهام زنی مجدد پمپئو علیه ایران در گفت‌وگو با همتای قطری

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 720079
وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای قطری خود ضمن پرداختن به موضوعات دوجانبه، مدعی نقش بی‌ثبات کننده ایران در منطقه شد.
اتهام زنی مجدد پمپئو علیه ایران
به گزارش جهان نيوز، وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای قطری خود ضمن پرداختن به مسائل دو جانبه، مجددا علیه ایران اتهام زنی کرد.
 
به نوشته وبگاه «وزارت خارجه آمریکا» «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه تلفنی با «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی» وزیر خارجه و معاون نخست وزیر قطر به رایزنی پرداخت.

در این تماس تلفنی در زمینه توسعه روابط ایالات متحده با قطر و آنچه که او رفتار بی‌ثبات کننده ایران در منطقه خواند، به گفت‌وگو پرداخت.

پمپئو و آل ثانی همچنین در زمینه اهمیت اتحاد کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به عنوان عامل حیاتی برای برقراری ثبات منطقه‌ای گفتوگو کردند.

وزیر خارجه آمریکا در این تماس تلفنی همچنین از مشارکت و همکاری قطر در امور مختلف از جمله حمایت و ارائه تسهیلات لازم برای  برگزاری گفت‌وگوهای صلح در افغانستان تشکر کرد.

وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه نیز تلاش کرد با بیان کردن سخنانی مداخله‌جویانه ایران را به پنهان درباره بیماری «کرونا» متهم کند. پمپئو روز سه‌شنبه گفته ایالات متحده «به شدت نگران است» که ایران ممکن است درباره شیوع کروناویروس جزئیاتی را پنهان کرده باشد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
گروه‌های تروریستی تحت حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، سازمان های بین المللی، کشورهای عربی، ترکیه و اسرائیل در سوریه و عراق و منطقه خاورمیانه باید نابود شوند.