پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

غلامپور: دنیا دنبال کروناست ما دنبال فوتبال!

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 719964
این خیلی بد است که برای برگزاری لیگ و مسابقاتی که نمی دانیم علت این همه اصرار برای برگزاری اش چیست ما باید در خطر باشیم.
غلامپور: دنیا دنبال کروناست ما دنبال فوتبال!
به گزارش جهان نيوز، پیرو انتشار صحبتهای فرهاد مجیدی در این باره که بازی استقلال و گل گهر باید لغو شود تا خطر ابتلا به ویروس کرونا بین اعضای تیمش کاهش یابد مربی دروازه بانان استقلال هم وارد همین بحث شد.

بهزاد غلامپور، مانند دیگر اعضای کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال نسبت به برگزاری دیدارهای این تیم در لیگ برتر نگران بود. او درباره شرایط این روزهای استقلال و بیماری کرونا حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* با برگزاری لیگ در روزهای کرونایی چه می کنید؟
- وضعیت خیلی بد است. این شکل از برگزاری بازیها نه در شأن فوتبال مان است و نه به صلاح.

* بدون تماشاگر؟
- بله! همه جماعت فوتبال، برای یک هدف دور هم جمع شده اند و آن چیزی نیست غیر از سرگرم شدن مردم. ما خودمان وقتی کوچک بودیم برای دیدن فوتبال راهی استادیوم می شدیم و کم کم اینقدر عشق به این رشته در ما ایجاد شد که خودمان هم فوتبالیست شدیم. الان بازی برای خود بازیکنان هم لذتی ندارد.

* به خاطر حمایت طرفداران تان در بازیهای خانگی تان می گویید؟
- نه خدا شاهده. فرقی نمی کند. ما الان قرار است در سیرجان بازی کنیم ولی بدون تماشاگر. ظاهرا این برای ما بهتر است ولی استقلال همیشه و در همه شهرها طرفدار داشته و جدا از این می دانم خیلی از جنوبی ها دوست دارند استقلال و بازیکنانش را از نزدیک ببینند.

* بیشتر از کرونا نگران این موضوع هستید که تماشاگران بیایند؟
- قطعا اینطور نیست. همه ما قبل از هر چیزی نگران جان و سلامتی مان هستیم. وقتی تماشاگران نمی آیند یعنی ما هم نباید بازی کنیم. مگر جان ما یا قدرت بدنی ما با بقیه فرق دارد؟ برگزاری بازی در این شرایط خطرناک است.

* چه درخواستی از مسئولان دارید؟
- بازیها را فعلا لغو کنند. ما باید هر بار برای دیدار با رقبا به فرودگاه برویم. در اتوبوس و هواپیما و سایر مکان های عمومی باید با مردم عادی رودررو شویم و کاری هم نمی توانیم انجام بدهیم. در هتل هم که باشیم باز هم مکان عمومی به حساب می آید و با خانه خودمان که از نظافت آن مطلع هستیم فرق می کند. این خیلی بد است که برای برگزاری لیگ و مسابقاتی که نمی دانیم علت این همه اصرار برای برگزاری اش چیست ما باید در خطر باشیم.

* با کسی در این باره حرف نزدید؟
- لازم نیست. الان همه دنیا و هر سایت و رسانه بین المللی را باز می کنید می بینید درباره کرونا حرف می زنند. تا چند وقت پیش همه از بمب هسته ای و موشک حرف می زدند ولی الان دغدغه اول دنیا کروناست. در لیگ ژاپن بعد از برگزاری هفته اول لیگ شان را تعطیل کردند. لیگ چین که کلا از هفته اولش به تعویق افتاده است. در ایتالیا هم که همه خبر دارند. ما هم باید به فکر باشیم.

* حرف پایانی؟
- امیدوارم این اصرار و اجبارها ختم به اتفاق بدی نشود چون در آنصورت مسئولانی که امروز این همه تأکید می کنند بازیها باید برگزار شود باید پاسخگو باشند هر چند آنهایی که امروز اصرار می کنند فردا اگر کسی بمیرد انکار می کنند.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلار پرستان بي همه چيز هستند