جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

بار سنگین مجلس یازدهم در بازگرداندن امید مردم

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 719955
کاهش حضور مردم در انتخابات دوم اسفند به خاطر عدم رضایت از عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس و همچنین دولت است.
بار سنگین مجلس یازدهم در بازگرداندن امید مردم
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات این دوره مجلس پایین بوده به این خاطر است که عملکرد اکثریت مجلس دهم و همچنین دولت باعث ناامیدی مردم شده است.

وی افزود: امروز بار سنگینی بر دوش مجلس یازدهم است که باید مردم را امیدوار کند تا بتوانیم عقب‌افتادگی که در ارتباط با حضور در پای صندوق‌های رأی است را جبران کنیم.

عضو فراکیسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اینکه اصلاح‌طلبان درصدند اینگونه القا کنند که به خاطر عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی پایین بوده باید بگوییم که درست می‌گویند. دقیقاً رد پای اصلاحات نسبت به کاهش حضور مردم در این موضوع دقیقاً نشان‌دهنده آن است که رد پای آنها وجود دارد و اصلاح‌طلبان در ارتباط با این موضوع برنامه‌ریزی کرده‌اند که رضایت‌مندی مردم را به نظام کاهش دهند و طبیعتاً برای رسیدن به اهداف سیاسی خودشان ولو نظام قربانی شود راضی هستند که این اتفاق بیفتد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: کاهش حضور مردم در انتخابات به خاطر عدم رضایت از مجلس دهم است که اکثریت آن را اصلاح‌طلبان تشکیل می‌دهند لذا دولت اگرچه خود را دولت اعتدال می‌نامد اما تحت تأثیر مستقیم اصلاح‌طلبان است.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
نتیجه گفت وگو، مذاکره، توافق هسته ای و برجام با آمریکا، کشورهای اروپایی و... سکه ۶ میلیون و ۱۴۱ هزار تومان شده است.
Romania
مجلس تاکنون ثابت کرد که مانند دولت عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور بوده است، نه حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور