پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هشدار مقامات بهداشتی آمریکا نسبت به همه گیر شدن کرونا در این کشور

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 719924
یک مقام ارشد بهداشت آمریکا هشدار داد همه گیر شدن کرونا غیرقابل اجتناب است و آمریکایی‌ها باید آماده باشند.
هشدار درباره شیوع ویروس کرونا در آمریکا
به گزارش جهان نيوز، با قرنطینه شدن دومین هتل در اروپا در روز چهارشنبه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، یک مقام ارشد بهداشت آمریکا هشدار داد همه گیر شدن کرونا غیرقابل اجتناب است و آمریکایی‌ها باید آماده باشند.

 پس از مثبت شدن تست کرونای مسئول پذیرش گرند هتل یوروپا در اتریش، این هتل 108 اتاقی در قطب گردشگری آلپاین قرنطینه شد. ویروس کرونا از چین آغاز شده و تا 30 کشور گسترش یافته است.

 همین اتفاق در هتل 4 ستاره کاستا پلس در تنریف در  جزایر قناری هم افتاد. یعنی پس از مبتلا شدن یک پزشک و خانواده‌اش، کل هتل قرنطینه شد. اسپانیا هم اولین موارد ابتلا به این ویروس را گزارش داده است.

 آمریکا به شهروندانش اعلام کرد باید برای گسترش این ویروس در کشور آماده باشند و هشدار داد که شیوع این ویروس به رشد اقتصاد جهان آسیب می رساند.

معاون رئیس مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری ها در آمریکا گفت در حالیکه خطر این بیماری در آمریکا بسیار پایین است ولی شرایط فعلی جهان نشان می دهد که احتمال همه‌گیر شدن آن وجود دارد.

 حدود سی مرگ در اثر این ویروس در خارج از چین گزارش شده که یازده نفر در ایتالیا بوده اند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *