جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زیرگذر گیشا افتتاح شد

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 719923
زیرگذر گیشا در حالی امروز به چرخه ترافیکی تهران بازگشت که به گفته صفا صبوری قیمت ساخت آن ۶۰ میلیارد ارزان تر از برآوردهای اولیه شده است.
زیرگذر گیشا افتتاح شد
به گزارش جهان نيوز، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت زیرگذر گیشا در سال ۹۵ متوقف شده بود و تا خرداد ۹۸ تقریبا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم.

صبوری گفت: قرار بود آخر اسفند ماه این پروژه را تحویل مردم بدهیم البته در ابتدا قرار بود در خرداد ۹۹ پروژه به بهره برداری برسد اما برای راحتی مردم تلاش کردیم تا در انتهای سال پروژه به دست مردم برسد.

وی افزود: به خاطر مشکلات ترافیکی شب عید که در تهران وجود دارد و حجم ترافیک زیاد می شود چون آمادگی تردد خودروها را داشتیم تصمیم گرفتیم پروژه را با حدود ۹۷ درصد تکمیل شدگی به مردم تحویل بدهیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: انشاالله تا پایان اسفند صد درصدی شده و افتتاح پروژه در در همان تاریخ ۲۹ اسفند به طور رسمی انجام خواهد گرفت و البته این را هم بدانید که در حال حاضر هم ایمنی وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه چه زمانی قرار است پل روگذر گیشا آغاز به ساخت کند گفت: طراحی های نهایی صورت گرفته است و از انتهای فروردین ماه ساخت آن آغاز خواهد شد.

معاون شهردار تهران درخصوص اینکه گیشا تا به امروز چقدر هزینه برای شهرداری تهران داشته است گفت: گیشا در طرح اولیه قرار بود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

وی افزود: اما با مهندسی ارزش صورت گرفته تا امروز هرچند که هنوز صورت وضعیت ها نهایی نشده است اما به عددی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان رسیده ایم.

صبوری در پاسخ به سوال دیگر درخصوص اینکه چرا سرعت عبور از زیرگذر ۵۰ کیلومتر در نظر گرفته شده است گفت: هنوز مردم به زیرگذر عادت نکرده اند و طبیعی است راه ها را نشناسند.

وی افزود: این زیرگذر برای عبور با سرعت ۶۰ کیلومتر طراحی شده اما در ابتدا و برای ایمنی مردم سرعت فعلا ۵۰ کیلومتر خواهد بود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *