پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 719895
رئیس پلیس تهران بزرگ از ممنوعیت استفاده از قلیان در اماکنی مانند قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و رستورانها تا اطلاع ثانوی خبر داد.
استفاده از قلیان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در تشریح دستاوردهای پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در چند وقت اخیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام مراکز عمده انتظامی مانند اداره گذرنامه، ستاد ترخیص، کلانتری‌ها و بازداشتگاه‌ها به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند، اظهار کرد: بهداری نیروی انتظامی از یک هفته قبل آماده‌باش است و تمام امکانات لازم نیز در اختیار پلیس قرار گرفته است. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از بازداشت 3 نفر خبر داد که اخبار دروغین را درباره ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر می‌کردند و به دنبال ایجاد تشویق در اذهان عمومی بودند. 

رحیمی درباره ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها و سایر اماکن مانند رستورانها و کافی‌شاپ‌ها اشاره و تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت استفاده از قلیان خطر ابتلا به ویروس کرونا را به شدت افزایش می‌دهد به همین دلیل هرگونه استفاده از قلیان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت تخطی با اماکن مربوطه برخورد صورت می‌گیرد و این موضوع توسط پلیس اماکن به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
این بدتر از طاعون را برای همیشه ممنوع کنید تا مقرهای عاطل و باطل کردن علنی و رسمی و مجوزدار جوانان تعطیل شود.