جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وزیر جنگ صهیونیستی به ترس از غزه و قدرت حماس اذعان کرد

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 719860
وزیر جنگ صهیونیستی همزمان با طعنه زدن به رئیس سابق ستادمشترک ارتش این رژیم، به صورت ضمنی به ترس از غزه و قدرت جنبش حماس اذعان کرد.
اذعان وزیر جنگ صهیونیستی به ترس از حماس
به گزارش جهان نيوز، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی طعنه‌آمیز به «بنی گانتس» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش این رژیم و رهبر ائتلاف «آبی‌ سفید» (مخالفان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) گفت:‌ «تو همان کسی هستی که از ایده اعزام سربازان به عمق دوکیلومتری حاشیه غزه از ترس می‌لرزیدی».

خبرگزاری «شهاب» در توییتی گزارش کرد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم گفت: «جدی می‌گویی؟ از ما می‌خواهی که غزه را اشغال کنیم در حالی که تو [با شنیدن] ایده اعزام سربازان به عمق دو کیلومتری حاشیه غزه لرزه به تنت می‌افتاد».

نفتالی بنت ادامه داد:‌ «تو همان کسی هستی که می‌گفت حماس بازداشته شده در حالی که [این جنبش] هزاران موشک به سوی ما روانه می‌کند».

دو روز پیش، نیروهای رژیم صهیونیستی در اقدامی به سوی چند جوان فلسطینی شلیک کردند که در نتیجه آن، یک جوان فلسطینی شهید شد. صهیونیست‌ها پس از به شهادت رساندن جوان فلسطینی یادشده‌ به جسد او بی‌احترامی کردند.

به دنبال این اقدام، گروه‌های فلسطینی بویژه حماس و جهاد رژیم صهیونیستی را تهدید کردند که انتقام خواهند گرفت  در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی،‌ دست کم ۲۰ راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های اطراف نوار غزه شلیک شد.

در پی حمله گروه‌های فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به مناطقی در نوار غزه حمله کردند که طی آن، چند فلسطینی مجروح شدند.

به دنبال اقدامات یادشده، گروه‌های فلسطینی به حمله صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند، در این خصوص،  در گزار‌ش‌های اولیه،‌ رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که حداقل ۱۰ فروند راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف این منطقه شلیک شده است

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *