پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۷

جنجالی که کاسبی بازیگر مشهور از کرونا به پا کرد!

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 719856
بهنوش بختیاری در آگهی عجیب یک شربت گیاهی ادعا کرده که برای پیشگیری از ویروس کرونا مؤثر است.
جنجالی که کاسبی بازیگر مشهور از کرونا به پا کرد!
به گزارش جهان نيوز، بهنوش بختیاری به دلیل استوری تبلیغاتی عجیبی که به تازگی در اینستاگرامش منتشر کرده بود، به چهره خبرساز فضای مجازی تبدیل شد. همان‌طور که می‌دانید، این بازیگر معمولا حضور فعالی در تبلیغات مجازی دارد و محتوای بخشی از پست‌ها یا استوری‌های صفحه اینستاگرام او مربوط به تبلیغ برای کلینیک‌های پزشکی یا سالن‌های زیبایی است، اما ماجرای تبلیغ تازه او فرق می‌کند و بخشی از مخاطبان را در شبکه‌های اجتماعی عصبانی کرده است.

پیشگیری از کرونا با شربت گیاهی
بهنوش بختیاری در این آگهی عجیب، از فواید یک شربت گیاهی در درمان بیماری‌های مختلف می‌گوید. او در میان صحبت‌های خود به تأثیر این محصول بر پیشگیری از ویروس کرونا هم اشاره و ادعا می‌کند که این محصول برای پیشگیری از این ویروس که همه را درگیر کرده، مؤثر است! طبیعتاً در شرایطی که مردم بیش از هر چیز به اطلاعات درست و آگاهی درباره ویروس کرونا احتیاج دارند، یک سلبریتی نباید صرفاً برای آگهی تبلیغاتی یک محصول تجاری، توصیه‌ای به مردم کند که پایه و اساس علمی یا اعتبار نداشته باشد. علاوه بر این، در شرایط بحرانی این روزها، توسل به ماجرای کرونا برای تشویق مردم به خرید یک محصول، هرگز کار اخلاقی و درستی نیست. تبلیغ عجیب بهنوش بختیاری، در روزهای گذشته انتقادهای فراوان کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است.

سابقه بهنوش بختیاری در توصیه‌های عجیب
اگر رفتار بهنوش بختیاری در موقعیت‌های حساس را به خاطر بیاورید، متوجه می‌شوید که او پیش از این، باز هم در مقطع خاصی صحبت‌های عجیبی را مطرح کرده و افکار عمومی را عصبانی کرده بود، بنابراین رفتار تازه او برای تبلیغ یک محصول، چندان هم دور از انتظار نیست. بهنوش بختیاری سال گذشته در شرایطی که عموم مردم از مسئله گرانی گوشت گلایه داشتند، در برنامه «خیابان جام‌جم» تلویزیون به مردم توصیه کرد که مواظب تغذیه خود باشند، بیشتر سبزیجات مصرف کنند، «گوشت اصلا چیز خوبی نیست و همان بهتر که گران شد»! او بعد از موج واکنش‌های منفی مردم، ویدئویی منتشر کرد و سعی داشت صحبت‌های قبلی خود را به نحوی توجیه کند. اکنون تبلیغ بهنوش بختیاری برای محصول گیاهی موثر بر پیشگیری از کرونا، بار دیگر حکایت از آن دارد که این بازیگر در موقعیت‌های خاص و حساس، رفتار سنجیده و درستی نداشته و شاید اصلا بهتر باشد در چنین مواقعی درباره اظهارنظرهای خود حساسیت بیشتری داشته باشد. آن چه واضح است، این که به طور کلی اظهارنظرهای درست یا نادرست چهره‌ها، بازتاب‌های فراوانی دارد و مخاطبان این افراد در شبکه‌های مجازی، به صحبت‌های آنان توجه می‌کنند، بنابراین انتظار می‌رود هنرمندان در این شرایط، رفتار سنجیده‌تری از خود نشان دهند.

بهنوش بختیاری تحت پیگرد قانونی قرار گرفت
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در روزهای گذشته یکی از سلبریتی‌ها در فضای مجازی اقدام به تبلیغ شربت پیشگیری از ویروس کرونا می‌کرد که به دستور دادستانی تحت پیگیرد قانونی قرار گرفت، لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم‌که به این گونه تبلیغات توجه نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پولبريتي اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....!!!!!1
Iran, Islamic Republic of
.....
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - ایشان فقط مانده بود در این مورد نظری داشته باشد .....
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
زندگی... پر سر وصدا خرج داره...
قاسم
Iran, Islamic Republic of
صد بار گفتم هي نگيد سلبريتي بگيد ...
Iran, Islamic Republic of
....
United States
خیلی .....
حامد
United States
از چه می ترسید که چاپ نمی کنید که این خانم برجام رو در روز شادی همه با ترکمنچای مقایسه کرد؟....
اصغر
Iran, Islamic Republic of
اولا برای برجام همه شادی نکردند بلکه کسانی که شادی کردند هم بعدا پشیمان شدند تا حدودی همه اشان.
درضمن آن زمان حرف درستی زده و امروز اشتباه کرده.
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
لطفا تیتر دوپهلو نزنید.من فکر کردم استاد محمد کاسبی هنرپیشه ی برجسته (آقای خوش رکاب) جنجال آفرینی کرده است.
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
سرپیتی های بی جنبه فرصت طلب !!
سرور
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند کسانی که با مریضی ملت کاسبی می کنند. نمی دانند شاید زودتر از آنچه فکر می کنند شاید سراغ آنها هم بیاید؟
صادق
Iran, Islamic Republic of
استاد دکتر بهنوش را دست کم نگیرید! او هواخواه بسیار دارد او مرجع علمی بعضی از مردم هم هست . آری مردم!
امید
Iran, Islamic Republic of
....