جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

شهردار منطقه ۱۳ معتقد است کرونا نداشته

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 719839
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهردار منطقه ۱۳ از بیمارستان مسیح دانشوری مرخص شده است، گفت: ایشان معتقد بود که کرونا نداشته است.
شهردار منطقه ۱۳ معتقد است کرونا نداشته
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره موضوع ابتلای شهردار منطقه ۱۳ به کرونا اظهار داشت: من مشکلی در این زمینه نداشته‌ام و همانطور هم که در عکس‌ها مشخص است با ایشان دست نداده‌ام، تنها به دلیل اینکه گمان کردم اگر از خانه بیرون بیایم کسی تحویل نمی‌گیرد در خانه ماندم و خوابیدم.

وی افزود: تلفنی با مجتبی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ صحبت کرده‌ام ایشان اکنون از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شده و به بیمارستان عرفان انتقال یافته است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شهردار منطقه ۱۳ خودش معتقد است که کرونا نداشته البته از ۴ تست آن سه مورد مثبت بوده و ظاهراً اکنون مشکوک به این بیماری است، ولی الان من از آخرین وضعیت رحمان‌زاده خبری ندارم.

هاشمی گفت: روز گذشته جلسات ویژه با حضور مسؤولین شهر تهران در مورد کرونا و خدماتی که باید ارائه شود و سلامت مردم حفظ شود به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم که خوشبختانه اکنون در حال انجام است.

وی اعلام کرد: امروز نیز جلسه هم‌اندیشی برخی مدیران شهری و شورای شهری‌ها برگزار شد و علاوه بر مبحث کرونا موضوع تلفیق بودجه نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

هاشمی اعلام کرد:‌بخشنامه جدیدی تهیه شده که فعالیت‌های جمعی در شهر روز به روز تعطیل شود و کم کم مسئولین مسلط‌تر به اوضاع باشند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته در ایران اصولاً ما مدیران دقیقه آخری مسلط بر این مشکلات می‌شویم، ولی خوشبختانه بالاخره مسلط می‌شویم و مسؤولین ما از ۲۵۰۰ سال پیش تا کنون این چنین بوده‌اند.

وی بیان داشت: ما مسؤولین مشکل را اول جدی نمی‌گیریم بعد که می‌فهمیم جدی است اقدامات لازم را انجام تا نگرانی‌ها برطرف شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يكبار جستي ملخك دوبار جستي بار سوم چكار ميكنيد