جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
بخشدار مرکزی پلدختر خبر داد:

اهالی ۹ روستای پلدختر منازل خود را ترک کردند

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 719825
با توجه اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر وقوع سیل، اهالی ۹ روستای پلدختر منازل خود را ترک کردند.
اهالی ۹ روستای پلدختر منازل خود را ترک کردند
به گزارش جهان نيوز، مرتضی کائیدی بخشدار مرکزی پلدختر روز سه شنبه با اشاره به اینکه با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت استان مبنی بر ورود سامان بارشی قوی به شهرستان، اهالی ۹ روستا منازل خود را به دلیل احتمال طغیان رودخانه‌ها تخلیه و به مکان امن پناه بردند؛ اظهار داشت: با توجه به هشدارهای داده شده، دیگر خانه‌هایی که در معرض خطر سیل احتمالی هستند خانه‌های خود را تخلیه و ترک کنند تا مبادا سیلاب فروردین ماه ۹۸ تکرار شود.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر و احتمال طغیان رودخانه‌های کشکان و سیمره به ساکنان روستاهای در معرض خطر سیلاب مانند ملاوی، گوه مهدی، جلگه خلج، مورانی، بابازید، خرسدر، چم مهر، چم گز و چم گرداب اعلام شده جهت جلوگیری از هرگونه اتفاق جانی و مالی، نسبت به انتقال وسایل خود اعم از اسباب و اثاثیه منزل، ماشین آلات، موتورآلات کشاورزی، احشام به خارج از روستا اقدام کنند.

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: با توجه به سرکشی انجام شده از این روستاها، اهالی آنها خانه‌های خود را تخلیه و به نقاط امن نقل مکان کردند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *