سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

خرید پوستر دیواری سفارشی با قیمت مناسب

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 719819
خرید پوستر دیواری سفارشی با قیمت مناسب
برای خرید پوستر دیواری سفارشی با قیمت مناسب می توانید دکور آذین را انتخاب کنید. در دکور آذین خدمات آنلاین خرید پوستر دیواری با طرح دلخواه و سفارشی فراهم شده است.
 
داشتن دکوراسیون جذاب در ایجاد شور و نشاط در مخاطبان بسیار تاثیرگذار است. در این بین استفاده از پوسترهای دیواری و یا تابلو بوم با طرح های زیبا بسیار مناسب است. گروه تبلیغاتی دکور آذین خدمات دکوراسیون داخلی را به شکل تخصصی انجام می دهد. چاپ پوستر دیواری و خدمات چاپ تابلو بوم و پوستر سقفی، انواع آسمان مجازی و کاغذ دیواری و سفارش پوستر دیواری را می توان از دکور آذین به صورت حضوری و یا غیر حضوری به صورت آنلاین دریافت نمایید.

خرید پوستر دیواری سفارشی
پوسترهای دیواری نوعی خاص از کاغذ دیواری محسوب می شوند که تصویر و نمای کلی از چیدمان به وسیله قسمت های مختلف در کنار هم به صورت پازل فراهم می شود. به این صورت می توان طرح ها و تصاویر ممتاز و بدیعی را برای زیباسازی دکوراسیون داخلی تهیه نمود.
 
برای خرید پوستر دیواری افراد می توانند با مراجعه به گالری پوستر دیواری از بین هزاران طرح آماده استفاده نمایند و یا آن که با مراجعه به وب سایت تهیه شده توسط واحد چاپی اقدام به انتخاب طرح مورد نظر خود نمایند. در این بین افرادی که خواهان طرح دلخواه و سفارشی هستند، بایستی طرح دلخواه را به واحد چاپی ارایه داده و در سریعترین زمان ممکن عملیات چاپ و ارسال طرح توسط واحد چاپی انجام می شود. سفارش کاغذ دیواری در این واحد چاپی به صورت آنلاین انجام می شود.

خرید پوستر دیواری با طرح های مختلف
طرح های مختلف پوستر دیواری امکان انتخاب را برای افراد با سلایق مختلف آسان ساخته است. این طرح ها شامل طرح های طبیعت، سنتی و کلاسیک، طرح های فشن و لاکچری، طرح های کودکان و طیف وسیعی از طرح ها برای زیباسازی دکوراسیون داخلی هستند.

از طرح های ویژه پوستر دیواری می توان به طرح های سه بعدی اشاره نمود. در پوستر دیواری سه بعدی تصاویر با حاشیه های منظم و نقاط تاریک و روشن به صورت سه بعدی در چشم مخاطب ظاهر می شود که لذت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می کند. چاپ طرح های سه بعدی نیاز به تجهیزات خاص چاپی دارد که همه مراکز چاپ کاغذ دیواری قادر به انجام آن نمی باشند. دکور آذین قابلیت چاپ پوستر دیواری سه بعدی با کیفیت را دارا است.
بکار بردن طرح های زیبا در محیط متناسب با دکوراسیون داخلی می تواند محیطی جذاب و آرامش بخش را برای افراد فراهم آورد.

در تعیین قیمت پوستر دیواری چه عواملی موثر هستند؟
پوستر دیواری از دسته ابزار ارزان برای زیباسازی دکوراسیون داخلی است، پوستر را می توان در سریعترین زمان ممکن برای زیباسازی دکوراسیون داخلی به کار برد. در تعیین قیمت کلی، یکی از عوامل ابعاد چاپی است. هرچه ابعاد چاپی بیشتر باشد، طبیعتا قیمت نهایی نیز بالاتر می شود. نکته مهم در باره طرح های مختلف آن است که امکان چاپ طرح ها در ابعاد دلخواه و کاملا سفارشی وجود دارد. مورد دوم در تعیین قیمت نهایی پوستر دیواری، متریال و نوع جنس انتخابی برای پوستر دیواری است. گاهی برای پوستر از چرم و یا فرایند لمینت و ... استفاده می شود که در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

برخی از پوسترهای دیواری دارای قابلیت شست و شو هستند که این امر در حفظ تمیزی و نو بودن پوستر دیواری تاثیر فراوان دارد. این نوع پوستر های دیواری اغلب از جنس های خارجی بوده و از دسته پوسترهای پر مخاطب برای مخاطبان محسوب می شود.

انتخاب متریال خارجی و یا ایرانی برای چاپ پوستر دیواری نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. بطوریکه متریال های خارجی دارای قیمت بالاتری می باشند.

نوع و کیفیت چاپی نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. چاپ اکوسالونت زیبایی و کیفیت بصری مناسب را برای مخاطبان فراهم می کند. سفارشی ساختن و تهیه پوستر دیواری در زمان کوتاه و بصورت شبانه روزی نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد.

با خرید آنلاین پوستر دیواری دکوراسیون داخلی خود را زیبا سازید
برای خرید پوستر دیواری می توان به صورت حضوری اقدام به خرید نمود ولی این امر هم باعث صرف هزینه و هم زمان بیشتری می شود. بکار بردن امکانات آنلاین نظیر وب سایت این مشکل را حل ساخته است. در واقع وب سایت همانند گالری از طرح های فراوان در اختیار مشتریان قرار گرفته و مشتری می تواند در مدت زمان کافی اقدام به انتخاب طرح دلخواه خود نماید.

از این رو گروه دکور آذین با سابقه بیش از یک دهه در زمینه دکوراسیون داخلی اقدام به راه اندازی وب سایت دکور آذین کرده است و انواع خدمات دکوراسیون داخلی نظیر پوستر دیواری و سفارش تابلو بوم و پوستر سقفی و کاغذ دیواری و ... را با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت خدمات تهیه و چاپ انواع تابلو بوم، چاپ پوستر دیواری سه بعدی و پوستر سقفی و تهیه انواع آن می توانید به وب سایت دکور آذین مراجعه کنید و با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

شماره های تماس:  02188520793 ، 02188524368 و 09191789332
آدرس وب سایت :  https://decorazin.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *