جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

می‌توانیم به جای اعتکاف رجبیه بر اعتکاف رمضانیه تمرکز کنیم

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 719815
حجت‌الاسلام جلالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سلامت مردم عقلاً و شرعاً از همه چیز مهم‌تر است، گفت: اگر بیماری پیشرفت داشت، سلامتی مؤمنان را در اولویت قرار می‌دهیم و بر اعتکاف رمضانیه تمرکز می‌کنیم.
احتمال برگزاری اعتکاف رمضانیه به جای رجبیه
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام مصطفی جلالی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابراز تأسف از درگذشت برخی هموطنان مبتلا به بیماری کرونا گفت: هنوز بیش از 10 روز تا اعتکاف مانده است و امیدواریم در این مدت کوتاه اوضاع، تحت کنترل وزارت بهداشت درآید امّا اگر بیماری پیشرفت داشت، سلامتی مؤمنان را در اولویت قرار می‌دهیم و بر اعتکاف رمضانیه تمرکز می‌کنیم.

حجت‌الاسلام جلالی مدیران کل استان‌ها را مرجع تصمیم‌گیری برای برگزاری یا عدم برگزاری اعتکاف دانست و گفت: وضعیت هر استان متفاوت است و در بعضی از استان‌ها شورای تأمین نظر داده است و مدیران کل هم طبق این نظر، اعتکاف را به تعویق انداخته‌اند.

وی افزود: مدیرکل تبلیغات اسلامی هر استان، نظرات کارشناسان بهداشت استان را بررسی می‌کند و تصمیم نهایی با مشورت نماینده  ولی‌فقیه و مراجع استانی اتخاذ خواهد شد. طبعاً اگر تصمیمی از مراجع بالادستی نظام مثل شورای امنیت کشور یا شوراهای تأمین استانی اتخاذ شود تابع خواهیم بود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این ابتلا نیز هرچه زودتر با یاری خداوند متعال برطرف شود و درد عمیق از دست دادن هموطنان عزیزمان با بهبودی هر چه سریع‌تر مبتلایان، التیام یابد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اعتکاف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طاعون هم بیاد کاسبی شما کساد نمیشه