شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اروپا ترکیبی از فرهنگ ها، زبان ها، میراث، معماری و آداب و روسوم

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 719810
اروپا ترکیبی از فرهنگ ها، زبان ها، میراث، معماری و آداب و روسوم
«از هر کسی – از هر ملتی – سوال کنید که در کدوم کشور ترجیح می دهند که زندگی کنند؟ به نظر من، جایی که تمام دوستانم، روابط من و اولین و شیرین ترین احساسات و خاطرات زندگی ام هست. انتخاب دومت برای زندگی کجاست؟ فرانسه – توماس جفرسون
 
«پاریس همیشه فکر خوبی هست – آدری هپبورن
« برای گمراه بودن انسان باشید و برای پرسه زدن یک پاریسی باشید – ویکتور هوگو
« پاریس شهری در دنیا هست که شما عاشق زندگی در آن هستید. بعضی وقتها فکر می کنم به این خاطر هست که پاریس تنها شهر در دنیا هست که کافیه شما از ایستگاه قطار Gare D’Orsay بیرون بیاید و همون زمان این منظره ها رو ببینید: رودخانه سن با پل ها و بساط کتابفروشی هایش، موزه لوور، نتردام، باغ های Tuileries، Place de la Concorde، خیابان شانزالیزه که همه این مکان هایی که گفتیم به این خیابان نزدیک است جز باغ های Luxembourg و Palais Royal. شما چه شهری پیشنهاد می دید که از قطار پیاده بشید و اینقدر مکان برای دیدن داشته باشه؟ - مارگارت آندرسون»

«من آرزو می کنم که یک خارجی تور اروپا باشم تا یک کشور دیگه. چقدر اینجوری دوست پیدا کردن با قیمت تور اروپا راحته!

اسپانیا ترکیبی جذاب از مردم، زبان، فرهنگ و غذا است. اگر یک مورد باشه که همه اسپانیایی در اون مشترک هستند، عشق به غذا و نوشیدنی هست – جوز آندرس» «اجازه بدید که بگم چقدر بارسلونا رو دوست دارم، یک شهر قابل تحسین، پر از زندگی، عالی، درگاهی رو به آینده و گذشته. – له کوربوزیه»
 
 

ایتالیا، بهار و اولین عشق همه با هم کافیه تا غمگین ترین آدم دنیا رو به خوشحال ترین آدم دنیا تبدیل کنه. – برتراند راسل.

رم شهر پژواک صدا، شهر توهم و خیال و شهر اشتیاق است – جیوتو دی بوندونه، نقاش دوره رنسانس»

برای دیدن خورشیدی که در طوفان صورتی و بنفش و طلایی خودش غرق می شود و می پوشاند فلورانس رو با جریان رنگ هایش و آن را از یک شهر مستحکم به یک شهر رویایی تبدیل می کند، چشم بهم بزنید تبدیل به سردترین شهر دنیا می شود. – مارک تواین
در روز ونیز شهر موزه و کلیسا است که با هنر بسیار عالی ساخته شده است. و ناهار زمانی برای شکستن پوست یک خرچنگ با پاها و شاخک های عجیب غریب است. در هنگام شب وقتی جمعیتی که برای دیدن ونیز آمده بودند از شهر خارج می شوند، ونیزی دیگری ظاهر می شود. در میدان ها همه به رقص در می آیند. در حالی که موسیقی در سراسر شهر پخش می شود قایق های گاندولا از کانال ها به آرامی عبور می کنند. وانمود کنید یک کارناوال بالماسکه است تا تبدیل به یک شخصیتی دیگر برای یک شب شوید. – ریک استیوز
آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه بلیط داخلی هواپیما ویزای توریستی شنگن و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، بلیط داخلی هواپیما ، ویزای شنگن، تور اروپا و ... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.
 
 

« میلان وقتی در مه قرار دارد زیباست، درست مثل زنی که با نقاب خودش را پوشانده است. – اورنلا وانونی»

« هر شهر پرتغال شبیه یک لباس عروس است، بعضی ها قدیمی، بعضی ها نو، بعضی ها قرض گرفته شده و بعضی ها آبی رنگ. – ماری مک کارتی»

«لیسبون در روز کیفیت یک تئاتر ساده را دارد که جذاب و فریبنده است، اما در شب یک شهر افسانه ای است، با تراس های نورانی رو به دریا، شبیه زنی که با لباس های جشن خود به دیدن معشوقش می رود. – اریک ماریا ریمارک»

از شرق به غرب، تور اروپا ترکیبی از فرهنگ ها، زبان ها، میراث، معماری و آداب و روسوم در سراسر قاره اروپا است. از زمانیکه مرزها در سراسر کشورهای اروپایی برداشته شده و تبدیل به اتحادیه اروپا شده، سفر در تور اروپا راحت تر، آسان تر و ارزان تر شده است. خوب شما ظاهرا انجامش دادید – بلیط هاتون رو برای تعطیلات در تور اروپا خریده اید و خیلی مشتاق هستید تا تور اروپا رو ببینید – یا حداقل تصمیم گرفتید که اروپا مقصد بعدیتون باشه!

منبع: تور اروپا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *