پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

مهدهای کودک و مدارس استان تهران تعطیل شد

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 719752
تمام مدارس شهر و شهرستان‌های استان تهران به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، فردا (سه‌شنبه 6 اسفند) تعطیل است.
مهدهای کودک و مدارس استان تهران تعطیل شد
به گزارش جهان نيوز، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره وضعیت تعطیلی یا دایر بودن مدارس، اظهار کرد: تمام مدارس تهران سه شنبه 6 اسفند تعطیل است.

 تمام مدارس شهر تهران یکشنبه، 4 اسفند و دوشنبه، 5 اسفند تعطیل است. به گفته ثقفی این اقدام جهت آماده‌سازی مدارس بوده است تا بچه‌ها در روزهای بعدی با امنیت وارد مدرسه شوند.

همچنین عباس معبودی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: مقرر شد با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، مدارس شهرستان‌های استان تهران، فردا سه‌شنبه 6 اسفند تعطیل شود.

وی توجه به حفظ سلامت دانش‌آموزان را اولویت اصلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد و افزود: رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی در کنترل شیوع این بیماری نقش بسزایی دارد که امیدواریم دانش‌آموزان و اولیای آنها با آگاهی و شناخت لازم در جلوگیری از شیوع آن اقدامات لازم را بکار بگیرند.

معبودی در ادامه با اشاره به دغدغه اولیاء، آماده‌سازی فضای مدارس را از دیگر اولویت‌های این تعطیلی عنوان کرد و گفت: در صورت آماده نشدن محیط مدارس برای حضور توأم با سلامت برای دانش‌آموزان، در مورد تعطیلی در روزهای آتی تصمیم‌گیری و متعاقباً از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

تمام مدارس استان تهران یکشنبه، 4 اسفند و دوشنبه، 5 اسفند تعطیل است. به گفته ثقفی این اقدام جهت آماده‌سازی مدارس بوده است تا بچه‌ها در روزهای بعدی با امنیت وارد مدرسه شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مدرسه ها تعطیل شده دارند میروند شمال!!!!!!!!!!!!! چقدر احمق!!!!!!!!! عقل که در سر نباشد جان در عذاب است!!!!
مبادا که عده ای از کرونا ارتحال کنند و ملت عشق و حال....!!!