پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۵

حمله راکتی سرایا القدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 719735
شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی، شهرک‌های این رژیم را در اطراف نوار غزه هدف حمله راکتی قرار داد.
حمله راکتی سرایا القدس به شهرک‌های صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به تجاوزگری نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن دمشق و به شهادت رساندن دو فلسطینی و همچنین توهین روز گذشته به شهید فلسطینی در خان یونس، شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داد.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک صهیونیست در این حمله خبر داد و گفت ۱۲ راکت به سوی سدیروت و اطراف نوار غزه شلیک شد و آژیرهای خطر برای سومین بار کمتر از یک ساعت در این محدوده به صدا در آمده است.

این حمله دقایقی پس از توئیت ابو حمزه، سخنگوی سرایا القدس بود که در آن تاکید کرده بود حمله صهیونیست‌ها به دمشق و شهادت ۲ مبارز فلسطینی بدون پاسخ نخواهد ماند.

جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: این دشمنی، ما را از رفتن در مسیر مقاومت و جهاد برای آزادی فلسطین باز نخواهد داشت.

حمله رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت فلسطین
در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به مواضع مقاومت فلسطین در غرب «خانیونس» در جنوب نوار غزه خبر داد.

رژیم صهیونیستی در ساعاتی پایانی شب گذشته نیز دمشق و نقاطی از نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار داد که به شهید و زخمی شدن شماری از نیرو‌های مقاومت منجر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسرائیل با حمایت آمریکا حریم هوایی سوریه را باز هم نقض کرد
Iran, Islamic Republic of
10 نظامی تروریست ترکیه در درگیری شدید با ارتش سوریه کشته و زخمی شدند
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو: رهبر جهاد اسلامی جان سالم به در برد
نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از ترور دو عضو جهاد اسلامی در حملات شب گذشته به دمشق، گروه‌های مقاومت در نوار غزه را تهدید کردند.
Iran, Islamic Republic of
ارتش سوریه پنج منطقه دیگر را در استان ادلب آزاد کرد
نیروهای ارتش سوریه در جنوب شهر ادلب واقع در شمال غرب این کشور موفق شدند پنج روستا و منطقه را در ادامه پاکسازی‌های اخیر از تروریست‌ها پس بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
بیانیه حماس در پی شهادت دو عضو جهاد اسلامی
جنبش حماس شهادت دو عضو جهاداسلامی در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را تسلیت گفت و اعلام کرد، مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه خواهد داشت.