پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شهرخودرو از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 719730
کمیته وضعیت فدراسیون رای خود را در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران از شهر خودرو مشهد اعلام کرد.
شهرخودرو از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد
به گزارشجهان نيوز، به نقل از سایت رسمی فداسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه نساجی مازندران از باشگاه شهرخودرو مشهد کمیته وضعیت به شرح زیر رای خود را صادر کرد:
 
۱-باشگاه شهرخودرو از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی (اعم از بازیکن داخلی و بین المللی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می‌گردد.

۲- حسن جعفری به محرومیت چهار ماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم می‌گردد.

۳- میلاد سرلک به محرومیت چهار ماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم می‌گردد.

۴- حسن جعفری و باشگاه شهرخودرو با توجه به توافق طرفین وفق بند ۷ ماده ۶ قرارداد مورخ ۰۹/۰۴/۹۸ باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی و آقای حسن جعفری و همچنین مستنداً به بند ۳ ماده ۱۸ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، متضامناً به پرداخت مبلغ ۴۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (معادل ۵ برابر مبلغ قرارداد) بابت غرامت و پرداخت مبلغ ۵.۴۵۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۹۲۱.۰۵۰.۰۰۰ ریال مابه التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم می‌گردند.

۵- میلاد سرلک و باشگاه شهرخودرو وفق بند ۷ ماده ۶ قرارداد مورخ ۰۹/۰۴/۹۸ باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی و آقای حسن جعفری و همچنین مستنداً به بند ۳ ماده ۱۸ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، متضامناً به پرداخت مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (معادل ۵ برابر مبلغ قرارداد) بابت غرامت و پرداخت مبلغ ۵.۴۵۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۷۵۷.۵۵۰.۰۰۰ ریال مابه التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم می‌گردند. ۶- بدیهی است در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات یا مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان نسبت به محکوم‌علیه، اعمال خواهند شد.

رای صادره به مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *