جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

عوارض آزادراه تهران- شمال مشخص شد

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 719713
نرخ عوارض آزادراه تهران - شمال برای انواع خودروها ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان تعیین شده است که البته در زمان‌های پیک بار و ترافیک و روزهای عادی متفاوت بوده و اعمال این نرخ منوط به اعلام رسمی به صورت کتبی است.
عوارض آزادراه تهران- شمال مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، برخی رسانه‌ها از تعیین مبلغ ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان برای عوارض آزادراه تهران- شمال در روزهای عادی و اوج سفر خبر داده‌اند که البته نرخ‌ عوارض برای این آزادراه تعیین شده اما به صورت کتبی به متولیان آن ابلاغ نشده است.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که نرخ عوارض آزاد راه تهران- شمال برای خودروهای سواری در روزهای عادی ۲۵ هزار تومان و در روزهای اوج سفر یعنی در روزهای چهارشنبه عصر تا شنبه صبح و ایام تعطیل، ۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین دیگر خودروها از جمله وانت ۳۵ هزار تومان، مینی‌بوس ۴۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۵ هزار تومان برای تردد از این آزادراه باید پرداخت کنند.

بر اساس اخبار اعلام شده قطعه نخست آزاد راه تهران- شمال فردا سه شنبه (ششم اسفند ماه) ساعت هشت صبح با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود و هم زمان با افتتاح نیز این نرخ‌ها به صورت رسمی ابلاغ و اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
۴۵ تومن نسبت به حجم کار انجام شده خیلی کم است... با توجه به قیمت خودروها امروز عوارض باید حداقل ۱۰۰ تومن باشد....
Iran, Islamic Republic of
نه خیر برادر باید پس از عبور از آزاد راه در عوارضی مقصد سه دونگ ماشین رو به نام وزیر محترم طرق و شوارع بزنی علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
رضا
Iran, Islamic Republic of
میزان خسارت وارده به آسفالت جاده ها در اثر تردد خودروها با توان چهارم وزن هر محور نسبت مستقیم داره
یعنی اینکه اگه هر محور وانت نیسان یک واحد خسارت ایجاد کنه هر محور 5 تنی اتوبوس حدود 625 واحد خسارت میزنه !
به نظر من قیمت خودروهای سواری بالاست !!!