کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از اتفاقات عجیب؛

سپاهان جا زد! / بازی ۳ بر صفر می‌شود؟+عکس

4 اسفند 1398 ساعت 18:26

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از تعلل تیم فوتبال سپاهان برای حضور در زمین تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند و سرخپوشان را از ورزشگاه نقش جهان بیرون بردند.


به گزارش جهان نیوز، بازیکنان و کادرفنی سپاهان به زمین مسابقه نقش جهان نیامدند تا ناظران ، داوران و اعضای تیم پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند و بازی مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار نشد.

نکته جالب این بازی اما حضور پرسپولیسی ها و داوران مسابقه در زمین بود در حالی که اثری از سپاهانی ها در زمین مسابقه دیده نمی شد. موضوع جالب تر اینکه پرسپولیسی ها و داور مسابقه مراسم ابتدای بازی را انجام دادند و حتی عکس یادگاری هم گرفته اند. عکس تیمی پرسپولیسی ها در ابتدای این بازی می تواند مهمترین و جالب ترین عکس تیمی لیگ برتر نوزدهم لقب بگیرد چرا که تنها یک تیم و تیم داوران در این عکس حضور دارند و میزبان به زمین مسابقه نیامده است.
 
 

 
 

باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقاتی که برای دیدار تیم فوتبال این باشگاه با سپاهان رخ داد در مطالب کوتاهی اعلام کرد: فوتبالی که نمی‌گذارند یک تیم در شرایط برابر و عادلانه رقابت کند و برای قهرمانی بجنگد. پرسپولیس فقط عدالت و اجرای قوانین را می‌خواهد و مقابله قاطعانه با اتهام زنی‌های پوج و ادعاهای تحریک آمیز.

در ادامه مطلب باشگاه پرسپولیس به نقل از مسئولان این باشگاه آمده است: انصاری فرد، پیروانی و گل محمدی: بازی قانونا سه بر صفر شده و ما زیر بار تصمیمات غیرقانونی نمی‌رویم.

پس از این تصمیم بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه نقش جهان را ترک کردند.

سهیل مهدی: کمیته انضباطی درباره نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان تصمیم می‌گیرد

سهیل مهدی درباره عدم برگزاری بازی پرسپولیس با سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه نشد که شاهد یک بازی خوب باشیم. فکر می کنم حدود سه ساعت با اعضای دو تیم در ارتباط بودم. افتخار نداشتیم آقای تابش مدیرعامل سپاهان پاسخگوی تلفنمان باشد ولی هر ۱۵ دقیقه با آقای فتاحی (سرپرست سپاهان) در تماس بودیم. از سپاهانی ها خواهش کردیم برای جبران وقت، بازیکنان این تیم در اتوبوس و در راه ورزشگاه لباس خود را عوض کنند و دیگر به رختکن نروند. این اتفاق جدیدی نیست و در مسابقات بین المللی هم رخ می دهد.

مهدی درباره اینکه تابش اعلام کرده بود این مسابقه برگزار می شود و بازیکنان این تیم در راهرو ورزشگاه در حال گرم کردن هستند، تاکید کرد: فکر می کنم اراده ای نبود که این بازی انجام شود. شاید هم داریم قضاوت می کنیم. باید منتظر گزارش داور و ناظر بازی باشیم. شاید اگر این مسابقه یک بازی بین المللی بود و ناظر نپالی آن بالا حضور داشت، تیم ها وارد زمین می شدند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از مسئولان سپاهان تاکید کرد: همانطور که گفتم عوض کردن لباس در اتوبوس چیز جدیدی نیست ولی اینکه یک تیم به رختکن برود و پاسخگو نباشد درست نیست. ۳۰ دقیقه مهلت ابتدایی سپاهان تمام شد. در ۳۰ دقیقه دوم هم وقتی داور دید تیم ها در زمین نیستند، سوت زد. باید منتظر گزارش ناظر و داور باشیم.

مهدی در پایان در خصوص نتیجه این مسابقه هم گفت: باید منتظر گزارش داور و ناظر باشیم. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی در خصوص نتیجه تصمیم گیری می کنند.

فرمانده یگان ویژه اصفهان اظهارات مسئولان باشگاه سپاهان را رد کرد

سرهنگ نورعلی فرمانده یگان ویژه استان اصفهان پس از اتفاقاتی که برای بازی سپاهان و پرسپولیس رخ داد گفت: تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه کسی به ما اعلام نکرد که بازی بدون تماشاگر است یا با تماشاگر. با این حال ما برای هر دو مورد آماده بودیم.

وی ادامه داد: از زمانی که این موضوع را به ما اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، ما با مسئولان دو تیم صحبت کردیم و قرار بود از ورود تماشاگران به ورزشگاه جلوگیری کنیم.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان ادامه داد: در مورد اتفاقات مقابل هتل هم مسئولیت با نیروی انتظامی استان بوده است. ما از صبح آماده بودیم و اگر مسئولان باشگاه سپاهان اعلام می کردند که مقابل هتل مشکلی وجود دارد ما آنها را اسکورت می کردیم اما نمی دانم به چه دلیل سپاهانی ها خروج شان را از هتل به تعویق انداختنند.

سرهنگ نورعلی تاکید کرد: هیچ گونه تعرضی از سوی هواداران سپاهان به تیم نبوده است و بازیکنان این تیم بدون مشکل هم بیرون آمدند. برخی هواداران سپاهان مقابل هتل بودند اما هیچگونه جلوگیری از خروج آنها از هتل صورت نگرفته است.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان ادامه داد: امنیت مثالزدنی مقابل هتل سپاهان بود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است. امنیت کاملاً برقرار بوده و سپاهانی ها خودشان در خروج از هتل تعلل کردند و برنامه شان را به تعویق انداختند.

مسعود تابش:پرسپولیس همین الان برگردد بازی می‌کنیم!

مسعود تابش درباره لغو بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیستم و ترک ورزشگاه از سوی پرسپولیسی ها گفت: تلاش زیادی کردیم باتوجه به حساسیت مسابقه بازی به تعویق بیافتد. با مقامات کشوری از طریق استانداری اصفهان تماس گرفته شد. در تماس ها مشخص شد این بازی حتما باید برگزار شود چون بحث های ملی مطرح شد.

گفتند اگر این بازی انجام نشود، ممکن است میزبانی نمایندگان ایران در آسیا به خطر بیافتد و حتی تیم ملی هم نتواند مقابل بحرین و عراق میزبان باشد.

وی افزود: عربستان هم دنبال سوء استفاده است. AFC هم شاید منتظر استفاده از این فرصت است. به ناچار قبول کردیم به خاطر منافع ملی و سلامت مردم بازی کنیم.

به بازیکنان اطلاع دادیم از هتل به استادیوم بیایند. آقایان (پرسپولیسی ها) می گویند تدارکات تیم در زمین نبود. تیم ما در راهرو مشغول گرم کردن بود. بارها به ناظر گفتیم آماده حضور در زمین هستیم. آنها هم گفتند مشکلی نیست. ما هم اعلام کردیم داوران سوت بزنند تا بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه چرا این تیم بعد از ۲۰ دقیقه وارد زمین نشد و گویا این تیم اراده ای برای بازی نداشته است، تاکید کرد: ما آماده بودیم و به ناظر بازی هم اطلاع دادیم هر موقع بگویید وارد زمین می شویم. فینال جام حذفی چهار ساعت به تعویق افتاد. دقیقا باعث و بانی آن هم هواداران پرسپولیس بودند چون کل ورزشگاه را اشغال کرده بودند.

تابش گفت: ما هم دقیقا به واسطه ازدحام تماشاگران در مقابل هتل، حضورمان به ورزشگاه به تعویق افتاد. تیم ما گرم کرده بود و آماده بازی بودیم. اینکه می گویند سپاهان نمی خواست بازی کند، کذب است. بارها به ناظر گفتیم. اگر پرسپولیسی ها همین الان هم برگردند، بازی می کنیم!

یحیی گل محمدی:از اقدام تیم سپاهان تعجب کردم/ به احترام فوتبال منتظر ماندیم

یحیی گل محمدی در خصوص تصمیم پرسپولیس برای ترک ورزشگاه و عدم برگزاری بازی با سپاهان گفت: طبق برنامه قرار بود ساعت ۱۶:۱۵ بازی انجام شود و ما هم ساعت ۱۴:۴۵ در رختکن بودیم. تمام مسئولان هم آماده بازی بودند که گفتند اتفاقی برای تیم سپاهان افتاده و ۳۰ دقیقه به ما فرصت دادند. ما ۳۵ دقیقه منتظر ماندیم.

وی افزود: سپاهان ساعت ۱۶:۲۵ وارد استادیوم شد. ۲۰ دقیقه زمان کافی بود حداقل چند بازیکن آنها نمادین بیایند و  گرم کنند. نمی دانم چرا نیامدند و حتی تدارکاتشان هم وارد زمین نشدند. به احترام هواداران و فوتبال منتظر ماندیم. داوران هم وارد زمین شدند ولی بازی انجام نشد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شب گذشته متوجه شدیم بازی بدون تماشاگر است.

خود سپاهانی ها هم می دانستند بازی بدون تماشاگر است. تابع یکسری اولویت ها در جامعه هستیم. بحث بیماری کرونا است و باید مراقبت بیشتری شود. اگر بازی در تهران هم بود، بدون تماشاگر برگزار می شد. خودم هیچ موقع از استادیوم بدون تماشاگر استقبال نکرده ام و دوست داشتم با حضور تماشاگران باشد ولی تصمیم از بالا بود.

گل محمدی تصریح کرد: نهایت همکاری را داشتیم. تعجب می کنم چرا سپاهانی ها برای گرم کردن به زمین نیامدند. حتی هیچ وسیله ای از تدارکات آنها در زمین نبود.

نمی گویم نمی خواستند بازی کنند. از اینکه هیچکدام از سپاهانی ها به زمین نیامد، تعجب کردم. زمین و نیمکتشان خالی بود. نمی دانم چرا این اتفاق افتاد.
 


کد مطلب: 719619

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/719619/سپاهان-جا-زد-بازی-۳-صفر-می-شود-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com