پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

اعزام گروه‌های راهیان‌نور به یادمان‌های مناطق عملیاتی متوقف شد

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 719565
با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد اعزام‌های گروهی راهیان نور برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی متوقف شود.
اعزام اردوهای راهیان نور تا اطلاع ثانوی لغو شد
به گزارش جهان نيوز، بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از توقف اعزام گروه‌های راهیان‌نور خبر داد و گفت:‌ بنابر اعلام رسمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری به منظور حفظ سلامتی زائرین عزیز راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های گروهی راهیان نور(با اتوبوس، مینی بوس و قطار) برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین یادمان‌های دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

کارگر همچنین اضافه کرد: تمام یادمان‌های مذکور آمادگی لازم برای پذیرش سایر زائرین و مسافرینی را که به آن مناطق سفر می‌کنند، دارند.

منبع: فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *