چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

۷ هزار ميليارد در مصرف برق صرفه‌جويی شد

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 719539
به گزارش جهان نيوز، مديرعامل شرکت توانير با اشاره به مديريت پيک بار تابستان و اجراي طرح‌هاي تشويقي گفت: امسال 350 ميليارد تومان پاداش به مردم، صنايع و کشاورزان پرداخت و در مقابل آن هفت هزار ميليارد تومان صرفه‌جويي شده است.

به ‌گزارش وزارت نيرو، محمدحسن متولي‌زاده، در آيين تکريم و معارفه مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان همدان اظهار کرد: به‌عنوان خادمان صنعت برق افتخار ما اين است که گسترده‌ترين خدمت دولت را به مردم ارائه مي‌کنيم و استان همدان در برق‌رساني به مردم پپيشتاز است.

او با بيان اينکه پوشش برق‌رساني در کشور 100 درصد است، افزود: خوشبختانه در کشور روستاي بالاي 10 خانوار بدون برق وجود ندارد؛ اين در حالي است که 2/1 ميليارد نفر از کره زمين هنوز برق ندارد و دنيا براي رسيدن به اين شاخص براي سال 2050 يعني 30 سال بعد هدف‌گذاري کرده است.

مديرعامل شرکت توانير با اشاره به بحران سيل ابتداي سال 98 و بحران برف گيلان طي دو هفته اخير گفت: همکاران صنعت برق پيشتاز خدمت‌رساني به مردم براي تأمين برق مردم هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....