سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۲

مبتلایان به کرونا چگونه درمان می شوند؟

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 719499
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصد مبتلایان به کرونا به‌راحتی درمان می‌شوند بر لزوم رعایت جدی آداب و نکات بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد.
مبتلایان به کرونا چگونه درمان می شوند؟
به گزارش جهان نيوز، دکتر فردین مهرابیان با اشاره به آخرین وضعیت بهداشتی گیلان در مقابله با کرونا ویروس، اظهار کرد: مطابق نمونه‌گیری‌های انجام‌شده دو‌ تن از گیلانیان مبتلابه کرونا ویروس بوده و تحت مراقبت قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی ابتلا به کرونا را تا حد بالایی کاهش می‌دهد، افزود: مردم باید نکات بهداشتی لازم نظیر شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، دست ندادن و روبوسی نکردن با یکدیگر، پرهیز از قرار گرفتن در مجامع پرازدحام و استفاده از دستمال یک‌بارمصرف هنگام سرفه و عطسه کردن را جدی بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه استفاده از ماسک بهداشتی تنها راه مقابله با کرونا ویروس نیست، گفت: مردم به‌جای هجوم به داروخانه‌ها و تهیه ماسک‌های بهداشتی بیشتر به فکر رعایت آداب بهداشتی و نکات اصولی پیشگیری از ابتلا به این ویروس همچون سایر ویروس‌های مشابه نظیر آنفولانزا باشند.

مهرابیان با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصد مبتلایان به کرونا ویروس به‌راحتی بهبود پیدا می‌کنند، تصریح کرد: اگر بیمار تنگی نفس، سرفه و عطسه شدید داشت می‌توانند به مراکز جامع سلامت، مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


masoud
Iran, Islamic Republic of
سلام.
آقا محض رضای خدا این تبلیغات کاشت مو رو حذفش کنید.
واقعا حالمون به هم خورد از بس کله کچل خونی دیدیم.....
خودتون حالتون بد نمیشه؟؟؟
همه چیز که پول نیست.... بگذرید از خیر درآمد این تبلیغاتا....
Iran, Islamic Republic of
راست میگه...
شما میتونید از طرف قرارداد بخواهید که سیستمش رو جوری تنظیم کنه و یا ارتقا بده که تبلیغات برخی موضوعات ممنوع بشه