پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بسته شدن مرز مهران به دلیل شیوع کرونا

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 719461
مدیرکل گمرک ایلام از بسته شدن مرز مهران و معطلی محموله‌های صادراتی خبر داد.
بسته شدن مرز مهران به دلیل شیوع کرونا
روح الله غلامی مدیرکل گمرک ایلام در نامه‌ای به مدیرکل دفتر صادرات گمرک از بسته شدن مرز مهران برای صادرات به عراق خبر داد.

در این نامه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۹۸ آمده است‌: احتراما با عنایت به مشکلات حادث شده در گمرک عراق و عدم ورود کامیون خالی عراقی جهت بارگیری محموله‌های صادراتی به محوطه تجاری و همچنین معطلی بیش از ۱۰۰۰ کامیون در پارکینگ، خواهشمند است دستور فرمایید تا اطلاع ثانوی از ارسال کالا به مقصاد این گمرک خودداری نمایند. بدیهی است به محض رفع مشکل در اسرع وقت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.


با توجه به شیوع کرونا، کشور عراق تا اطلاع ثانوی از بسته شدن مرزهای خود با ایران خبر داده بود.
 

روز گذشته هم معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از بسته شدن مرز شلمچه خبر داد و گفت: مرز شلمچه از سوی دولت عراق بر روی مسافران و زائران عتبات عالیات بسته شد.

محمد حیدری در گفت‌وگو با  ایرنا اظهار داشت: مرز تجاری شلمچه باز است و هیچ گونه مشکلی برای انجام فعالیت های تجاری در این گذرگاه مرزی وجود ندارد اما تردد اتباع عراقی و زائران عتبات عالیات از مرز شلمچه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *