سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

محدودیتی برای توزیع ماسک وجود دارد؟

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 719454
سرپرست سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از آمادگی جمعیت هلال احمر برای توزیع ماسک به خانواده‌ها خبر داد و گفت: در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و به میزان کافی ماسک در داروخانه‌ها موجود است.
محدودیتی برای توزیع ماسک وجود دارد؟
به گزارش جهان نيوز، حسن صفاریه در با اشاره به آمادگی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت برای توزیع ماسک اظهار کرد: در این زمینه، جمعیت هلال احمر به عنوان بازوی وزارت بهداشت عمل خواهد کرد.

مجموعه با توجه به داشتن ۱۲ هزار داروخانه در سطح کشور در این زمینه عمل می‌کند همچنین سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر نیز ظرفیت خوبی را در این بخش دارد و با وزارت بهداشت همکاری خواهد کرد.

صفاریه افزود: با توجه به فعالیت ۳۷ داروخانه از سوی جمعیت هلال احمر و مراکز درمانی هلال احمر، توزیع ماسک در این مراکز نیز در دستور کار قرار گرفته است و ماسک به میزان کافی وجود دارد.

سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به شرایط و تولید ماسک هیچ مشکلی برای این بخش وجود ندارد و مردم نگران نباشند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چی چی نگران نباشند . شما تشریف ببرید داروخانه ها ببینید ماسک دارند ؟
Iran, Islamic Republic of
البته اگر ماسک هم باشه قیمت بالا رفته!
کاسبان کرونا!