کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شروع پخش فصل دوم «عصر جدید»

3 اسفند 1398 ساعت 12:04

زمان پخش فصل دوم مسابقه «عصر جدید» تلویزیون، مشخص شد.


به گزارش جهان نیوز، آذرماه خبری منتشر شد که ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در فصل دوم "عصر جدید" آغاز شده و از اسفندماه روی آنتن می‌رود. این خبر را پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر کرده و البته احسان علیخانی در گفت‌وگویی هم به رسیدن فصل دوم در پایان زمستان ۱۳۹۸ اشاره کرده بود. جزئیات آیتم‌ها و تغییرات در فصل دوم "عصر جدید" هنوز مشخص نیست اما خبرها حاکی از آن است که دوباره امین حیایی، رویا نونهالی، بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد بر صندلی داوری این مسابقه تلویزیونی تکیه زده‌اند.


البته که احسان علیخانی اعلام کرده که  تغییر و تحولی در دکور عصر جدید و  نوع آیتم‌ها اتفاق می‌افتد. باید دید که در آستانه پخش چه تغییرات و اتفاقاتی برای فصل دوم "عصر جدید" بوجود می‌آید؟

فصل دوم "عصر جدید" ضبط خودش را از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه آغاز کرده و این روزها به تصویربرداری‌اش ادامه می‌دهد تا همزمان با ولادت امام علی(ع) روی آنتن شبکه ۳ سیما برود. بنابر اعلام صفحه این مسابقه تلویزیونی چند قسمت از مرحله اول فصل دوم "عصر جدید" در اسفندماه پخش می‌شود و ادامه آن هم قرار است در ایام نوروز هر شب روی آنتن برود. "

در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست) وگروه دختران نینجا (هنرهای رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم شدند.
 
منبع: تسنیم


کد مطلب: 719450

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/719450/شروع-پخش-فصل-دوم-عصر-جدید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com