کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتودنسی نامرئی را با دکتر سعید قریشی، بهترین دکتر ارتودنسی تجربه کنید

3 اسفند 1398 ساعت 12:01


دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی نامرئی؛ دارای برد تخصصی از کشور کانادا و همچنین دیپلم فلوشیپ هستند. ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی، همراه شما برای انجام انواع روش‌های ارتودنسی، از جمله ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی ثابت، ارتودنسی کودکان و ارتودنسی بزرگسالان هستند. در این مقاله‌ی برگرفته شده از ویکی پدیا (Wikipedia) است؛ علاوه بر پرداختن به مدارک دکتر قریشی، بهترین دکتر ارتودنسی؛ به موارد دیگری از جمله ارتودنسی نامرئی، هزینه ارتودنسی، مراحل ارتودنسی نامرئی و ... پرداخته شده است.
 
انواع ارتودنسی
روش‌های متفاوتی برای انجام سیم کشی دندان یا همان ارتودنسی پیش روی شما است. شاید از خودتان این سوال را بپرسید که کدام نوع از انواع ارتودنسی مناسب دندان‌های شما است. از دید دکتر قریشی، چند عامل اساسی بر انتخاب بهترین نوع سیم کشی دندان، تاثیر می‌گذارند؛ از جمله:

در ادامه ابتدا به ارتودنسی نامرئی خواهیم پرداخت و سپس اثرگذاری هر سه عامل بالا بر سیم کشی دندان نامرئی را بررسی خواهیم نمود.
 

ارتودنسی نامرئی (ارتودنسی بدون سیم)
ارتودنسی نامرئی (به انگلیسی: Individual Orthodontics)، یکی از چند روش موجود برای انواع ارتودنسی دندان است. ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک از جمله انواع ارتودنسی هستند.

ارتودنسی نامرئی، به روش‌های متفاوتی صورت می‌پذیرد. از جمله روش‌های ارتودنسی نامرئی می‌توان به ارتودنسی نامرئی از نوع الاینرهای شفاف یا براکت‌های سرامیکی اشاره نمود.
 
هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی
هزینه ارتودنسی نامرئی، به نوع ارتودنسی‌ای که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. در ادامه به قیمت دو نوع از انواع ارتودنسی نامرئی پرداخته شده است.
 
هزینه ارتودنسی نامرئی از نوع الاینرهای شفاف
این نوع از ارتودنسی، در ایران قالب گیری می‌شود و در کشورهایی نظیر فرانسه یا کانادا تولید می‌شود. می‌توان دلیل اصلی گران بودن این ارتودنسی را ساخت در کشورهایی نظیر انگلیس دانست.

ارتودنسی نامرئی از نوع الاینرهای شفاف که به صورت متحرک است برای مناسبت‌های اجتماعی بسیار کارا، دارای حدود هزینه بین سه تا پنج هزار دلار آمریکا است.
 
قیمت ارتودنسی نامرئی با براکت‌های سرامیکی بدون رنگ
قیمت این نوع از ارتودنسی نسبت به نوع اول ارتودنسی نامرئی، کمتر از است و چیزی در حدود 1 تا 2 هزار دلار آمریکا است.

این از ارتودنسی برخلاف نوع اول، ثابت است و به همین دلیل در تمامی طول روز بر روی دندان‌هایتان قرار دارد.
 
قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا و فک پایین
شاید یکی دیگر از سوالاتی که برایتان پیش آید، هزینه ارتودنسی هر یک از فک‌های بالا و پایین به صورت مجزا است.

در صورت انجام چنین کاری، هزینه ارتودنسی به حدود 55 تا 60 درصد هزینه‌های ذکر شده کاهش خواهد یافت.
 
مراحل ارتودنسی نامرئی
مراحل ارتودنسی نامرئی همچون دیگر روش‌های موجود است. در ابتدا از فک و دهان شما عکس برداری می‌شود تا صورت مشاهده کیست یا عارضه‌ای در فک، ابتدا این موارد رفع شوند.

در قدم بعدی، دکتر ارتودنسی، با اسکن سه بعدی از داخل دهان شما برای ایجاد مدل سه بعدی از دهان‌تان، عکس برداری می‌کند.

این مدل سه بعدی به لابراتورهای کاملا مجهز در کشورهایی نظیر انگلیس، فرانسه و ... ارسال می‌شود؛ و پس از حدود 2 تا 4 هفته، ارتودنسی نامرئی شما در دستان‌تان است.
 
بهترین دکتر ارتودنسی؛ دکتر سعید قریشی
انتخاب یک دکتر ارتودنسی مجرب، دغدغه بسیاری از افرادی است که تمایل به انجام این عمل دارند. شما در حال هزینه‌ای هستید و تمایل دارید این اتفاق به نحو احسن روی دهد. از همین سو، جستجوهایی پیرامون بهترین دکتر ارتودنسی، بهترین متخصص ارتودنسی یا ... خواهید نمود.

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی و بهترین دکتر ارتودنسی، ارتودنتیستی کاملا مجرب هستید که به شما خدمات متفاوتی از جمله ارتودنسی ثابت، نامرئی، متحرک، کودکان، بزرگسالان و ... را ارائه می‌دهند.
 
دکتر سعید قریشی
دکتر سعید قریشی (بهترین دکتر ارتودنسی)، دارای مدارک متفاوتی هستند که از جمله این مدارک، می‌توان به: اشاره نمود. ایشان دارای سه کلینیک مجهز در تهران و همچین یک کلینیک مجهز در شهر قم هستند.

در صورت می‌توانید به وبسایت ایشان مراجعه کنید و تقاضای رزرو وقت برای معاینه کنید.
 
سخن آخر
این نوشته، برگردانی از بخشی از مقاله https://en.wikipedia.org/wiki/Orthodontics ویکی‌پدیا است که در آن شرحی از فعالیت‌های دکتر قریشی (Orthodontic.ir)، ارتودنسی نامرئی و بهترین دکتر ارتودنسی داده شده است.

در صورت تمایل، این نوشته را به اشتراک بگذارید.


کد مطلب: 719448

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/719448/ارتودنسی-نامرئی-دکتر-سعید-قریشی-بهترین-تجربه-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com