پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

کدخدایی: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که امانت دار خوبی باشیم

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 719346
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که امانت دار خوبی باشیم و از آرای یکایک مردم مردم صیانت کنیم.
کدخدایی: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که امانت دار خوبی باشیم
به گزارش جهان نيوز، مستقر در محل هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (جمعه، 2 اسفند) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این روز که به فرموده رهبر انقلاب جشن اقتدار ملی ایرانیان است، گفت : مردم ایران نمایش خوبی از حضور ارائه خواهند داد.

وی افزود :این روز، روز مهمی برای مردم است، روزی که سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین میشود، اگر به فرموده رهبر انقلاب مجلس قوی داشته باشیم، ایران قوی هم خواهیم داشت.
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد :مردم ما هم انشالله پای صندوقهای رای خواهند آمد و رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

وی افزود: ما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که امانت دار خوبی باشیم و از آرای یکایک مردم مردم صیانت کنیم.

کدخدایی با بیان اینکه اقدامات نظارتی خوبی برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است، گفت: همزمان به موازات فعالیت همکاران ما در هیات‌های اجرایی ناظران ما در کنار صندوقهای رای حاضر و بین 3 تا 7 ناظر داریم.

وی همچنین تعداد کل ناظران را در کشور را حدود 200 هزار نفر اعلام کرد و افزود : تا دیروز تعدادی هم بازرس ویژه در قالب گروه‌های سه نفره از تهران به برخی استانها اعزام کردیم تا نظارت ویژه ای داشته باشند،

مردم خوب ما هم که همیشه همیار شورای نگهبان بودند، مردم می توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه مردم ناظر ارسال کنند و ما هم سریعا رسیدگی می‌کنیم.
سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم انتخابات در شأن مردم عزیز برگزار شود و پاسخ محکمی به دشمنان خارجی باشد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
.....
Iran, Islamic Republic of
...