جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۵۷
سرلیست فهرست وحدت اصولگرایان:

اگر به ۳۰ نفر لیست وحدت «ایران سربلند» رای ندهید، حتما لیست دیگران رأی می‌آورد

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 719251
سرلیست فهرست وحدت اصولگرایان گفت که اگر مردم به 30 نفر لیست وحدت «ایران سربلند» رای ندهند، حتما لیست دیگران رأی می‌آورد.
اگر به ۳۰ نفر لیست وحدت «ایران سربلند» رای ندهید، حتما لیست دیگران رأی می‌آورد
گروه سیاسی واکاوی: محمد باقر قالیباف نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام، امشب ( چهارشنبه) در مراسمی که در جمع مردم شهرستان اسلامشهر و در مسجد امام محمد باقر(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جمعه پیش رو یعنی کمتر از ۴۸ ساعت دیگر روز سرنوشت سازی برای ملت ما خواهد بود، به این دلیل که ما برای مجلس که جای مهمی جهت تحقق قانون اساسی است، رای خواهیم داد. 

به گزارش جهان نيوز، وی گفت: چرا مجلس مهم است؟ به این دلیل که قانونگذاری سیاست های کلانی که بر اساس قانون از وظایف رهبری است، برعهده مجلس است. چرا مجلس مهم است؟ به این دلیل که امام راحل فرمودند که یکی از ویژگی های اساسی انقلاب اسلامی این است که اراده مردم بر سرنوشت آنها حاکم باشد. 

بر پایه گزارش فارس، قالیباف افزود: شما مردم میتوانید با حضور در انتخابات و رای مستقیم به ۲۹۰ نفر نماینده مجلس که به محض ورود به مجلس دیگر نماینده محل انتخابیه خود نیستند و نماینده همه ملت هستند، در این عرصه نقش آفرینی داشته باشید.  

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام راحل فرمود مجلس در راس امور است، بیان کرد: مجلس بر اساس قانون حق نظارت و کنترل را دارد و روز جمعه ما میخواهیم برای سرنوشت چنین مجلسی نقش آفرینی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات در واقع قدرت و امانت خود را به نمایندگان مجلس منتقل میکنند.  
قالیباف با بیان اینکه مجلس بر همه سازمان ها و دستگاه ها نظارت دارد، تصریح کرد: وقتی ما افراد خوبی را برای مجلس انتخاب میکنیم باعث میشود که چهره هایی وارد مجلس شوند که تا مدیریت هایی که در خود مجلس هم وجود دارد را تغییر دهند.

شهردار اسبق تهران افزود: در واقع اگر ما امروز شاهد نابسامانی هایی به خصوص در موضوع اقتصادی هستیم، به دلیل ضعف عملکرد و ناکارآمدی مدیریتی است. 

وی بیان کرد: بر اساس کاری کارشناسی ۳۰ درصد مشکلات امروز ما ناشی از تحریم ها است و ۷۰ درصد آن هم از سوء مدیریت ها ناشی می شود.

قالیباف گفت: شما ببینید ما در وضعیتی هستیم که به طور مثال؛ یک دهه است که تسهیل فضای کار را در جلسات مختلفی قرار است که حل کنند. 

فرمانده اسبق نیروی انتظامی تصریح کرد: در مثال دیگری ببینید، چرا کسانی که ماشین ندارند نباید از پول و ارزش بنزین سهمی ندارند؟ ممکن است یک خانواده‌ ۵ نفری ۵ ماشین و ۵ سهمیه بنزین داشته باشد. شما ببینید نیمی از مردم حتی یکبار هم از بانک ها وام نگرفتند و بارها مدیران گفته اند که میخواهند این موارد را اصلاح کنند، اما تا کنون نتوانستند. 

وی ادامه داد: این موضوعات به دلیل ضعف عملکرد مدیریت و ناکارآمدی آنها است در حالی که ظرفیت و توان و منابع مادی و انسانی زیادی در کشور داریم که باید با برنامه مناسبی از آنها استفاده شود. 

شهردار اسبق تهران گفت: مجلس یازدهم باید آنقدر کارآمد باشد که کلام امام که فرمودند مجلس در راس امور باشد به واقع محقق شود و مردم در زندگی خود حضور مجلس را احساس کنند و اگر اینطور نشود مجلس در راستای ماموریت خود حرکت نکرده است. 

وی بیان کرد: بخشی از گره های امروز در کشور میتواند با انتخاب صحیح شما مردم در انتخابات باز شود و بالعکس میتواند گره ای بر مشکلات ما بیافزاید. 

قالیباف گفت: شما مردم حتما سوابق و عملکرد چهل ساله افراد را بررسی و ببینند که چه کسانی امتحان پس داده هستند. ممکن است بگویید حوزه تهران پراکندگی دارد و همه را نمی‌شناسیم، اما کسانی که این لیست را به شما معرفی میکنند را می‌شناسید و به آنها اعتماد دارید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: متاسفانه نمایندگان حوزه انتخابیه تهران ارتباطی که باید را با مردم حوزه خود ندارند که این وضعیت باید تغییر کند.  

وی ادامه داد: امروز خیلی از مردم ما آرامش ندارند و فضای خیلی از خانه ها مضطرب است. 

قالیباف گفت: این سزاوار نیست که امروز، رزمندگان دیروز دوران دفاع مقدس در مقابل خانواده های خود سرافکنده باشند. همانطور که گفتم ریشه این مشکلات به دلیل این است که برخی از مدیران غرب زده ما که فکرشان انقلابی نیست با سو مدیریت خود کشور را به این وضعیت رساندند. 

شهردار اسبق تهران با بیان اینکه امام راحل فرمود که مراقب باشید که انقلاب به دست نااهلان نیفتاد، افزود: متاسفانه امروز بخشی از مسئولیت ها و سمت ها در کشور در اختیار این افراد است. 

وی بیان کرد: من تا حدودی با مسائل و مشکلات اسلامشهر آشنا هستم و در ویدئویی تصویری هم به برخی از آنها از جمله موضوع حمل و نقل که مساله مهمی برای اسلامشهر به حساب می آید، اشاره کردم. 

قالیباف گفت: به دلیل برخی مشکلات قانونی و برخی لجبازی ها، می توانستیم همان روزی که خط ۳ مترو را افتتاح کردیم، خط مترو را به اسلامشهر وصل کنیم و اتفاقات خوبی رقم میخورد ولی به هر حال این امر اتفاق نیفتاد.  بحث مربوط به اسناد زمین هم از دیگر موضوعاتی است که حتما در مجلس پیگیری خواهیم کرد. 

فرمانده اسبق نیروی انتظامی تصریح کرد: مجلس باید مراقب باشد که اولا قانون بد تصویب نکند که این نیازمند تجربه و دانش است و دوم اینکه مجلس قدرتی میخواهد که به صورتی دقیق بر اجرای قانون نظارت کند. 

وی در خصوص استفاده از مردم و اهمیت به نقش آنها، ادامه داد: در شهرداری شبکه ای از عیون را داشتیم که نظارت دیگری را بر انجام امور از این کانال داشتیم.

قالیباف افزود: شما مردم اگر در ذهنتان بوده که روزی می‌توانستید ماشین و خانه ای را تهیه کنید امروز دیگر حتی به خواب هم نمی بینید، چرا؟ به این دلیل که ارزش پول ملی افت کرده است. اینجا هم مجلس باید نظارت داشته باشد و البته مسائل کلان داخلی و بین المللی دیگری که مجلس میتواند بر همه این امور نظارت داشته باشد. 

شهردار اسبق تهران در خصوص دست یابی به وحدت، بیان کرد: هرچند دیر، اما به هر حال شب گذشته مجموعه برادران دلداده انقلاب به یک لیست واحد رسیدیم.

قالیباف گفت: خواهش میکنم از شما مردم عزیز که به همه ۳۰ نفر لیست وحدت ایران سربلند رای دهید تا به فهم‌ مشترکی در مجلس برای حل مشکلات مردم برسیم. 

وی با بیان اینکه خدای نکرده اگر لیستی رای ندهید حتما دیگران لیستی رای می‌آورند که این موضوع خیلی مهم است، افزود: ویژگی آخر این دوره این است که ما از شش هفت ماه قبل در جلسات تصمیم گرفتیم که از اهالی بومی اسلامشهر و شهرری را در لیست داشته باشیم و این اتفاق هم افتاد.

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت تاکید کرد: ۱۸ نفر از ۳۰ نفر لیست ما زیر ۴۵ سال هستند و نشان از این دارد مجلس یازدهم از جنس گام دوم انقلاب است که جوانان متعهد و متخصصی را در خود جای داده است. 

وی با بیان اینکه در خصوص لزوم توجه بیشتر به قانون شفافیت گفت: اول اینکه بدانید فقط در خصوص رای نیست که باید شفافیت باشد، بلکه ابعاد این موضوع گسترده است و باید شفافیت را در حوزه های مختلف را در نظر بگیریم. 

قالیباف با طرح این سوال که وقتی نماینده مجلسی از وزیری سوالی می پرسد ولی آن را پس می‌گیرد دلیلش چیست؟ گفت: قانون تضاد منافع، قانون ضد انحصار و البته قانون حمایت از افشاگری های مستند هم از دیگر قوانینی است که حتما در مجلس آنها را پیگیری خواهیم کرد. 

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت بیان کرد: امروز هرکسی میتوانید در فضای مجازی به راحتی آبروی کسی را ببرید و این به لحاظ شرعی ایراد دارد، اما باید به صورت قانونی با این افراد بر خورد و با کسی هم که به نحوی مستند افشاگری میکند حمایت کرد.

وی با بیان اینکه معتقدم که نمایندگان مجلس وقتی وارد مجلس می‌شوند باید دارایی های خود را به اطلاع عموم مردم برسانند، گفت: چرا کسی نتوانست در مورد اتهامات وارده به من سندی را ارائه کند.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: اگر ما بر باورهای انقلابی خود باقی بمانیم و مردم را در اداره کشور دخیل کنیم، میتوانیم ثبات و توسعه اقتصادی را به کشور برگردانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام مطالب خوب بود ولی سریعا عکس آقای قالیباف با پس زمینه نامناسب را حذف کنید.
United States
....
شاهین
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله ما به لیست دکتر قالیباف رای خواهیم داد.
ائتلاف جوانان مستقل مکتب سلیمانی مشهد
Iran, Islamic Republic of
من در مشهد کاندید مستقل هتم ولی برای تهران آقای قالیباف یک فرصت هستند. البته ایشان برای ایران مزیتهست و چون با انتخاب قاطع رییس مجلس می شوند برای ایران هم مزیت خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
نه تنها شما که خیلی ها رای دادند
Iran, Islamic Republic of
انتخاب این عکس نشانه چیست؟.
Iran, Islamic Republic of
.....
وکیل
Iran, Islamic Republic of
قطعا"یک مجلس انقلابی و کارآمد می تواند دولت منفعل و ناکارآمد را به بکار وادار نماید.
Iran, Islamic Republic of
من هم همین نظر را دارم
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
من ساکن تهران نیستم ولی اگر میتوانستم حتما به لیست شما و دوستانتان رای میدادم
موفق باشی سردار امیدوارم که مثل همیشه روی بچه های جبهه و جنگ را روسفید کنید
یک مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
از آقای عزت الله اکبری تالارپشتی بپرسید در طی دو دوره که ایشون نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی بودن ، چرا نساجی شماره 2 قائمشهر تعطیل و نابود شد ؟؟؟؟؟ با کدام روش اقتصادی ایشون و دیگر نمایندگان قائمشهر اکنون نساجی شماره 2 قائم شهر به ویرانه ای تبدیل شده ؟؟؟؟!!!!
United States
.....
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
به جای عزت الله اکبری و روح الامینی به وحید یامین پور و حمید رسایی رای بدهیم.
Iran, Islamic Republic of
رای خود را متفرق نکردیم
نصر
Iran, Islamic Republic of
...
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
حرف شما اشتباه است شما رسایی /نوباوه و.. کنار زدید که این خطاراهبردی شماست
Iran, Islamic Republic of
نام نوباوه توی لیست وحدت بود.
Iran, Islamic Republic of
بله
Iran, Islamic Republic of
نوباوه که تو لیست وحدت هست
بی نام
United States
نوباوه که هست
Iran, Islamic Republic of
شما دارید دکتر قالیباف رو تبلیغ میکنید یا تضعیف؟!!! اون چه عکسیه از ایشون گذاشتید؟!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
بنده هم هرچند به بعضی از اعضای لیست انتقاد داشتم اما بنظرم باید به تمام لیست رای داد.
Canada
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
فتح اله
Iran, Islamic Republic of
اقای قالیباف با تفکر سرهنگی نمی شودکارفرهنگی انجام داد
Iran, Islamic Republic of
وظیفه مجلس قانون گذاری است نه کار فرهنگی.
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
با تفکر حقوقدانی مملکت درست میشه! منظورش اینه
Iran, Islamic Republic of
دلیلی برای رای به همه افراد لیست وجود نداره. ما ابزار دست به قدرت رسیدن کسی نمیشیم، به خصوص که افشاگری آقای یامین پور هم نیت برخی افراد رو نشون داد. فقط حجت شرعی و تحقیق خودمون مهمه
دغدغه مند
Romania
....
Iran, Islamic Republic of
....
خود آقای یامین پور چی؟ ایشون که الان همه قول و قرارهای قبلیش رو گذاشته زیر پا. از لیست ائتلاف که کنار گذاشته شد گفت که انصراف نمیدم . الان هم که از لیست وحدت کنار گذاشته شده گفته انصراف نمیدم. خیلی راحت حرفهای قبلیش رو گذاشته زیر پا. حرف زدن در برنامه جهان آرا به درد نمیخوره، مهم عمل کردن هست که الان ایشون داره برعکس عمل میکنه.
Iran, Islamic Republic of
کار یامین پور و رسایی بد بود....
هرچند که بنده هم فکر میکنم در حق ایشان ظلم شده است.... اما به خاطر موضوع بسیار مهم وحدت باید سکوت میکردند و انصراف میدادند....

خدا از سر تقصیرات همه ما بگذرد... این موضوع حق الناس بسیار بزرگی است
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر فقط وحدت میتونه کشور رو از بن بست در بیاره . پس فقط به لیست وحدت رای بدهید بی کم و کاست
Iran, Islamic Republic of
....
United States
دیدید اصولگرایان هم قبیله ایی و لیستی رای میدهند....
Iran, Islamic Republic of
برای وادار کردن دولت بیتدبیر و فشل به کار و فعالیت لازمه لیستی به لیست وحدت رای بدهیم
فقط لیست وحدت میتونه دولت رو وادار به کار و فعالیت کنه
Iran, Islamic Republic of
تفاوتش در مسیر حق و مسیر باطل است...
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها ببینید فقط دنبال رای هستن...
اصلاحاتی پشیمان
Iran, Islamic Republic of
نه که اصلاح طلبان بدنبال رای نیستن !
Iran, Islamic Republic of
...
آنتی فساد
Iran, Islamic Republic of
ما اگر رأی بدهیم، بر اساس شاخص های مدنظر رهبر انقلاب و امام رأی میدهیم و فارق از نتیجه به وظیفه ی خود عمل می کنیم و کسانی را که شاخص ها را دارا نباشند حذف می کنیم حتی اگر در یک لیست باشند
و کسانی را که نمی شناسیم انتخابات نمی کنیم و به هیچ کسی هم اعتماد نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
مهمترین شاخص مد نظر رهبری وحدت در مسیر حق است.....

امام خامنه‌ای در مراسم بیعت ائمه‌ی جمعه‌: (1368/4/12)
حفظ وحدت را اصل قرار بدهیم و اگر تکلیف شرعییی هم احساس کردیم، ولی دیدیم عمل به این تکلیف ممکن است مقداری تشنج به وجود آورد و وحدت را از بین ببرد، قطعاً انجام آنچه که تصور میکردیم تکلیف شرعی است، حرام است و حفظ وحدت واجب خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
رای لیستی تو دوره قبل بد بود حالا خوب شده،
درس خوندن خارج کشور واسه دولتی ها وبچه هاشون بد بود واسه لیست اقایون خوب شده،بی برنامگی و هوچیگری که باشه همه بد ها خوب وهمه خوب ها میتونن بد بشن
Iran, Islamic Republic of
کسی که در صحبتهای خودش تمرکز بر راهکارهای رفع مشکلات کشور ندارد و همه چی را مثال میزند، اقدام جدی در نخواهد کرد.
از قدیم گفتند چند هندونه رو نمیشود با یک دست برداشت.
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آقاي قاليباف
شما اينكاره نيستي.با اين كار تيرخلاص را به آينده سياسي خود زدي.ايكاش زودتر از اينها پا پس ميكشيدي.دوره شما گذشته.
افشین
Iran, Islamic Republic of
با حضور دکتر قالیباف مجلس آینده متحول خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
سمیه رفیعی اصول گرا است من بعد از 50سال اصول گرایی به طرمقابل رای دادم.
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
غيب گفتي ناخدا ....
Iran, Islamic Republic of
شما اگر بدنبال مجلس کارآمد بودید بایداز حضورافرادی همانند آقایان حسینی ..خلیلیان ..مرادی..عباسی..زریبافان..جوادی..رسایی..یامین پور ..کوچک زاده.کوشکی..قدیری ابیانه.. که به اتفاق یک مجلس و دولت کارآمد و انقلابی هستند در لیست بشدت دفاع می کردید فرصت مغتنمی را از دست دادیم..
Iran, Islamic Republic of
من بجاى بعضى از افرادى كه نميشناسم به آقايان خليليان، رسايى، شمس الدين حسينى، يامين پور،عباسى، سليمانى رأى ميدهم
Iran, Islamic Republic of
یامین پور با موضع آخریش ماهیت خودش رو نشون داد که به درد مجلس حزب الله نمی خوره.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف باید دولت منفعل را به کار وادار کند
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم انتخاب را درست انجام دادند مسوولیت شما سنگینه نا رساییها خصوصا جریان اقتصاد نا سالم امان را از مردم گرفته زیبنده نظام اسلامی نیست که چنین حرج ومرجی را شاهد باشد وتفکر برنامه‌ای نداشته باشد موفق باشید یا علی.