جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

«سلیمانی» به نفع لیست وحدت انصراف داد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 719174
نماینده مجلس نهم و کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات مجلس یازدهم به نفع لیست وحدت اصولگرایان از انتخابات انصراف داد.
«سلیمانی» به نفع لیست وحدت انصراف داد
به گزارش جهان نيوز، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم‌و کاندیداهای مورد حمایت جبهه پایداری که پیش از این در لیست ۳۰ نفره این جبهه حضور داشت، طی پیامی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده است،  ضمن حمایت از لیست وحدت اصولگرایان که شب گذشته منتشر شد، انصراف خود را از انتخابات پیش‌رو اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، پردیسان و لواسانات
دوستان و بزرگواران جبهه انقلاب در سراسر کشور
سلام علیکم،
خداوند را هزاران هزار مرتبه شکر که حمد را آفرید و آنرا به انسان یاد داد. حمد و سپاس خداوند را که آزمایش خود را سر راه انسان قرار داد تا سره از ناسره جدا شود. خدای را شکر که به انسان توان داد که با مهار نفس در آزمایشات الهی موفق و پیروز گردد و راه تعالی انسان را اینگونه تقدیر کرده است.

به عنوان عضوی از شورای مرکزی جبهه پایداری، افتخار می‌کنم که این جبهه، خالصانه و بدون حب و بغض و صرفاً بر اساس محک شاخص‌ها، تلاش کرد از بین نامزدهای انتخاباتی، بهترین‌ها را شناسائی و به مردم معرفی کند و موفق شد، طوری‌که لیست ۳۰ نفره جبهه در یک‌هفته گذشته مورد استقبال کم نظیر مردم قرار گرفت. نامزدهای این لیست توانستند گفتمان جبهه انقلاب و شعارهای آن را با کمک مردم سر دست بگیرند و شور و هیجان انقلابی را در انتخابات افزایش دهند و مطالبات به حق مردم و انتظارات آنها را در قالب مجلس فریادرس، قوی و انقلابی، به خوبی و سینه به سینه بیان کنند و علیرغم انحصار فراگیرموجود و تحریم‌های ظالمانه رسانه‌ای اعمال شده علیه جبهه پایداری، توانستند ویژگی‌های مجلس انقلابی و قوی و شرایط تحقق آن را به سمع و نظر مردم برسانند.

همه اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری می‌دانند که این حقیر از آنها پیمان گرفتم که در لیست نباشم و دست آنان را از این بابت فشردم و تقاضا کردم و آنها عهد بستند.
اکنون که به حول و قوه الهی بنا به مصلحت کلی کشور، تصمیم به حضور با لیست واحد گردیده است، انصراف خود از نامزدی انتخابات را اعلام می دارم.

از همه مؤمنین و مؤمنات، دوستان و دوستداران جبهه انقلاب که در این مدت نهایت تلاش برای معرفی این حقیر را به عمل آوردند، تشکر و سپاس فراوان دارم و اجرشان با خالق متعال. از همه طلب حلالیت می کنم که آنها را به زحمت انداختم.

امیدوارم با حضور و مشارکت حداکثری مردم آگاه در انتخابات، این بار مردم بتوانند مجلسی در شأن انقلاب اسلامی بر پا کنند تا مقدمه‌ای باشد برای نجات کشور از دست افراد سست مایه، ناشایست، ناتوان، کج مسیر، حاشیه ساز با هیاهوهای بی محتوا، و بعضاً مرعوب، دروغگو و فریب کار باشد و انشاالله بار دیگر شعار "ما می توانیم" در سراسر میهن اسلامی ایران عزیزمان اجرائی گردد. مردم مزه شیرین خدمت صادقانه و بی منت را با پاکدستان بچشند و بساط طاغوتیان و اشرافیون شکل گرفته زیر پوست انقلاب، بر چیده گردد و لبخند رضایت را بر لبان مبارک رهبر از جان عزیزترمان و مردم فداکار شریف بهتر از مردم صدر اسلامان ببینیم. گام دوم انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی فقیه حاضر، حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، به صورت جهشی اجرائی گردد و زمان و راه رسیدن به آرمان‌های تدوین و ترسیم شده توسط معمار انقلاب، امام خمینی (ره)، کوتاه تر و میان بر طی شود تا پرچم بر افراشته شده انقلاب اسلامی زودتر به دست منجی عالم حضرت مهدی موعود (عج) برسد و جهان پر از عدل و داد گردد.

بار دیگر اکیداً از مردم شریف می خواهم بسیار دقت کنند که فریب دغل کاران و وابستگان به کانون های ثروت و قدرت و دروغگویان و سازشکاران رسوا شده را نخورند، بلکه اصلح را انتخاب کنند.

والسلام علیکم،
محمد سلیمانی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران، وزیر دولت نهم و نماینده مجلس نهم،
۳۰ بهمن ۱۳۹۸
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
خ.خ
Iran, Islamic Republic of
....