کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادگیری زبان چینی هیچ وقت دیر نیست

30 بهمن 1398 ساعت 11:09


این روزها زبان انگلیسی تنها زبان خارجی نیست که از آن استقبال می شود، با شناخت بیشتر مردم با فرهنگ ها و آداب و رسوم های مختلف، زبان های دیگر که معمولا ما آن ها را سخت و پیچیده می دانیم هم طرفداران خودش را دارد. همه با زبان چینی آشنا هستیم؛ آن حروف عجیب و غریب که بیشتر شبیه به نقاشی هستند.

شاید بسیاری از افراد به دلیل سختی و پیچیدگی آن و ترسناک بودن شکل ظاهری کلمه ها و حروف حتی لحظه ای به یادگیری زبان چینی فکر هم نمی کنند. اما هیچ چیز غیرممکن نیست.


بسیار می شنویم که می گویند این غیر ممکن است! خب، نه غیر ممکن نیست. شاید سخت باشد اما به این معنی نیست که نتوانید این کار را انجام دهید! کافیست کمی از وقت خود را در طول روز به آن اختصاص دهید. انجام تمرینات ساده که هر روز تنها به مدت 10 دقیقه انجام می شود، به خوبی به همه علاقه مندان زبان چینی کمک می کند که دیگر فراگیری این زبان عجیب و غریب سخت نباشد! تنها کاری که باید انجام دهید، این است که مطمئن شوید که برنامه دارید و برنامه شما به اندازه کافی برای رسیدن به هدف تان که آموزش زبان چینی می باشد، موثر است.

احتمالا این کار هم مثل خیلی از کارهای دیگر، پستی بلندی های بسیاری دارید، اما مهم نیست. شما همیشه می توانید چینی یاد بگیرید. ما در ادامه این مطلب به شما می گوییم که یادیگیری این زبان چه مزایای فوق العاده ای دارد؟ و شما چگونه می توانید به آسانی و تنها با همان 10 تا 15 دقیقه در روز یکی از 1.3 میلیارد فردی باشید که به زبان چینی تسلط دارید. با ما همراه باشید.

محدودیت خود را با زبان چینی از بین ببرید
تصور کنید برای یک شغلی که ماه ها به دنبالش بودید، رزومه ارسال کردید. پس از گذشت مدتی با شما تماس می گیرند که برای مصاحبه بروید. شما هم در پوست خود نمی گنجید، با خود می گویید که "این کار مال من است؟" وقتی وارد شرکت می شوید برای مصاحبه به اتاقی می روید. پس از پایان زمان مصاحبه، از شما می خواهند که چند دقیقه منتظر باشید. شاید خوشحال شوید که حتما پیروز شدید.
اما ناگهان از اتاق کناری یک کارجوی دیگر بیرون می آید. او هم مثل شما مصاحبه انجام داده و منتظر می نشیند. ناگهان منشی شرکت به سمت شما می آید و می گوید "ممنون که تشریف آوردید، با شما تماس می گیریم." اما در عین حال از رقیب تان درخواست می کند که بماند. مسلما ناراحت و سرخورده می شوید. نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و از منشی می پرسید: "ببخشید، ایشان چه برتری ویژه ای داشتند؟" او هم در جواب می گوید: "این آقا علاوه بر زبان انگلیسی به زبان چینی هم مسلط بودند، این یگ مزیت برای شرکت ما به حساب می آید." مات و حیرت زده شرکت را به مقصد منزل ترک می کنید.

این یک داستان تخیلی نیست. ممکن است برای افراد زیادی اتفاق افتاده باشد، می پرسید چرا و چطور؟

زبان چینی از پر استفاده ترین زبان ها در سراسر دنیا است. گفته می ‌شود که تنها یک زبان چینی وجود ندارد و انواع مختلفی از گویش های زبان چینی وجود دارد. همان طور که اشاره کردیم در مجموع نیز حدود ۱.۳ میلیارد نفر به زبان چینی صحبت می ‌کنند.از مزایای زبان چینی می توان به ایجاد ارتباطات گسترده ای برای شما اشاره کرد.

یادگیری زبان چینی فرصت های زیادی را برای رشد فردی و حرفه ‌ای هریک از شما به ارمغان می ‌آورد. حداقل مزایای زبان چینی این است که درک بهتری از یکی از غنی ‌ترین فرهنگ‌ های جهان به دست می ‌آورید. این روزها که همکاری کشور ما با چین نیز بسیار زیاد شده و خیلی از امور به دست چینی زبان ها حل می شود، پس یادگیری آن می تواند یک مزیت خارق العاده برای تان باشد. به سناریویی که برای تان تعریف کردیم فکر کنید؛ آن تنها یکی از فرصت هایی بود با داشتن دانش زبان چینی می توانستید، بدست بیاورید.

نیازی نیست برای یادگیری زبان چینی سردرگم شوید
اگر همین حالا تصمیم گرفتید که شما هم یک چینی زبان شوید و بتوانید به این زبان صحبت کنید، به شما تبریک می گوییم. این تصمیم دنیای شما را تغییر خواهد داد. این زبان پرطرفدار می تواند در زمان هایی که حتی شما فکرش را هم نمی کنید، به کمک تان بیاید. اگر برای یادگیری زبان چینی مصمم هستید، بدانید که فراگیری آن به صبر، تعهد و عزم و اراده نیاز دارد. پذیرفتن زبان چینی نشان می دهد که شما آماده هستید که درباره ی سنت ها، ممنوعیت ها، تاریخ و همچنین یک فرهنگ، که ممکن است با شخصیت شما در تضاد باشد، یاد بگیرید.

اما برای یادگیری زبان چینی راه نه چندان سخت اما تقریبا طولانی را دارید؛ البته این نباید موجب ترس شما شود. ما یک راه عالی برای تان داریم که با تمرین و تکرار مداوم چینی یاد بگیرید. من و زبان یک وب سایت آموزش آنلاین زبان است که با طراحی بینظیرش به شما علاقه مندان به یادگیری زبان های خارجی خصوصا زبان چینی کمک می کند که راحت تر و در مدت زمان کمتری آن ها را بیاموزید. در ابتدای مطلب هم گفتیم که برای یادگیری زبان چینی تنها کافیست روزانه 10 تا 15 دقیقه زمان بگذارید.

این گونه شما هم جزو 14 درصد مردمی می شوید که به این زبان کهن تسلط دارند.

پس وقت خود را تلف نکنید، همین حالا وارد وب سایت منو زبان شوید و پس از یک هفته تست رایگان، با پرداخت مبلغ بسیار ناچیزی، آموزش خود را اغاز کنید.


کد مطلب: 719155

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/719155/یادگیری-زبان-چینی-هیچ-وقت-دیر-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com