کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین هدایای نمایشگاهی از دیدگاه شرکت پیشکش

30 بهمن 1398 ساعت 10:50


هدایای نمایشگاهی امروزه از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار هستند. شیوه‌های تبلیغ به روش‌های قدیمی تا حدود زیادی کارایی خود را از دست داده است. امروزه تهیه کردن هدایای تبلیغاتی مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

تنوع در محصولاتی که به عنوان هدایای نمایشگاهی در اختیار افراد قرار می‌گیرند به گونه‌ای است که صاحبان شرکت‌ها را دچار سردرگمی کرده است. ممکن است افراد ندانند از چه نوع هدیه‌ای استفاده کنند تا علاوه بر تبلیغ برند خود، کارایی بالایی را برای مخاطبان داشته باشد.

نمایشگاه‌ها یکی از بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید هدایای خود را در آنجا به مخاطبان ارائه کنید. در نمایشگاه‌ها طیف وسیعی از افراد حضور خواهند یافت. به همین دلیل بهترین فرصت برای صاحبان تجارت‌ها و شرکت‌ها است تا مشتریان ثابت خود را به دست آورند.

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی
حتماً از خود خواهید پرسید تا چه نوع هدایایی به عنوان بهترین گزینه برای تبلیغ در نظر گرفته می‌شوند. در ادامه این مقاله ویژگی‌های هدایای نمایشگاهی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. از این طریق به راحتی هدیه مورد نظر خود را تهیه کنید.

دارای کیفیت و کاربرد مناسب
هدایای نمایشگاهی باید به گونه‌ای باشند که کاربرد و کارایی خود را در زندگی افراد نشان دهند. هدیه‌ای که هیچگونه استفاده‌ای از آن نشود، گزینه مناسبی برای تبلیغات شرکت نیست. زیرا برند و لوگوی حک‌شده روی آن در معرض دید افراد قرار نمی‌گیرد.

 به همین دلیل به راحتی فراموش می‌شود. حتی ممکن است افراد آنها را دور بیاندازند. بنابراین توجه به کاربرد هدایای نمایشگاهی بسیار مهم است.

ارتباط هدایای تبلیغاتی با کسب و کار شما
شرکتی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کند در ابتدا باید به برند و کسب و کار خود توجه داشته باشد. به عنوان نمونه اگر شرکت شما در زمینه تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد، هدایایی که به عنوان تبلیغات به افراد ارائه می‌کنید باید در این زمینه باشد.

 این امر هدف کسب و کار شما را بهتر نشان می‌دهد. در نتیجه افراد مفهوم و پیام تبلیغات را سریع‌تر دریافت می‌کنند. در نتیجه کسب و کار شما رونق بیشتری پیدا می‌کند.

قیمت مقرون به صرفه
شاید تصور کنید که هدایای گرانقیمت تاثیر بیشتری در جذب مخاطب داشته باشد. باید بگوییم که این تصور کاملاً اشتباه است. هدایای تبلیغاتی باید دارای قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای باشند تا هزینه‌ای اضافی برای شرکت‌ها ایجاد نکنند.

مزیت دیگر هدایای ارزان‌قیمت، امکان سفارش آنها به تعداد زیاد است. از این طریق هدایا در اختیار افراد بیشتری قرار خواهد گرفت. در نتیجه امکان دیده شدن برند شما افزایش خواهد یافت.

طراحی ساده و جذاب
محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند باید دارای طراحی ساده و جذابی باشند. با توجه به نوع کسب و کار خود می‌توانید محصولات سفارشی خود را در طرح‌های ساده و جذاب سفارش دهید. در این صورت امکان دیده شدن آنها به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

وزن سبک و قابل حمل
هدیه تبلیغاتی نباید دارای وزن زیادی باشد. این امر سبب می‌شود تا افراد از حمل آن خودداری کنند. تا حد امکان در انتخاب هدیه تبلیغاتی از محصولاتی استفاده کنید که وزن کمی دارند و به راحتی در کیف یا جیب شما قرار داده می‌شوند. در این صورت امکان حمل آن توسط مشتری افزایش پیدا می‌کند.
 
با توجه به ویژگی‌هایی که ذکر شده 3 مورد از هدایای پر کاربرد در اینجا معرفی می‌گردد:

1. خودکار تبلیغاتی
خودکار تبلیغاتی یکی از محصولاتی است که ویژگی‌های یک هدیه نمایشگاهی مناسب را دارد. در نمایشگاه‌ها خودکار تبلیغاتی سفارشی خود را با برند موردنظرتان در اختیار مخاطبان قرار دهید. در این صورت علاوه بر استفاده کاربردی از این تجهیزات، شما را از یاد نخواهند برد.

2.لیوان تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی با برند شما سبب می‌شوند تا مخاطبان هر زمان که نیاز به نوشیدن آب داشتند شما را به یاد بیاورند. برند خود را در رنگ بندی‌های متنوع روی این لیوان‌ها حک کنید. در این صورت تا هر زمان که افراد از این لیوان‌ها استفاده کنند، شانس شما برای دیده شدن افزایش خواهد یافت.

3.فلش مموری تبلیغاتی
یکی از بهترین محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، فلش مموری تبلیغاتی است. این محصول امروزه کاربردهای فراوانی در زمینه‌های متفاوت دارد. به همین دلیل محصولی بی نظیر و منحصر به فرد به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود.

با تهیه هدیه مناسب به عنوان تبلیغات ارزش و اعتبار برند خود را افزایش دهید. با در نظر گرفتن تجارت و حیطه کسب و کار خود این امر به راحتی انجام می‌شود. از این طریق در مدت زمان کوتاهی مشتریان بسیاری به سمت شما جذب می‌شوند.
در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، به سایت شرکت پیشکش مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02188403004 تماس بگیرید.


کد مطلب: 719150

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/719150/بهترین-هدایای-نمایشگاهی-دیدگاه-شرکت-پیشکش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com