چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

فروشگاه اینترنتی مرزلند

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 719149
فروشگاه اینترنتی مرزلند در سال 1396 با هدف ارائه محصولات با کیفیت سرمایشی / گرمایشی تاسیس گردید.تمامی محصولات فروشگاه ما دارای 5 سال  گارانتی کیفیت میباشند.همچنین لازم به ذکر است شما در هنگام سفارش از فروشگاه کولرگازی ارزان مبلغ محصول را پرداخت نمیکنید و تمامی مبلغ سفارش درب منزل و پس از تحویل کالا به شما دریافت میگردد.

محصولات ارائه شده در فروشگاه مرزلند :
 
محصولات ما در چند نوع دیواری , ایستاده و اسپلیت ارائه میگردد.
کولرهای گازی دیواری محصولای هستند که اغلب برای منازل و محل هایی با متراژ متوسط استفاده میگردد.
 
 
کولرهای گازی ایستاده برای مکان هایی با متراژهای بالا استفاده میگردد مانند سالن ها , مساجد و....... این محصولات از قدرت موتور بالایی برخوردار هستند و در دور موتورهای گوناگونی تهیه و تولید میشوند.سیستم سرمایش و گرمایش فوق قدرتمند این دستگاه ها نظر هر کاربری را به خود جذب میکند.این دسگاه ها دارای صدای بسیار کمی هستند و اکثرا لرزشی ندارند.کولرهای گازی ایستاده معمولا از کمپرسورهای اسکرول پیروی میکنند...
 
 
اسپلیت ها معمولا در سقف کار گذاشته میشوند و مناسب برای نهاد ها , سازمان ها و اماکن بزرگ میباشند.البته در اینجا منظور ما از اسپلیت نوع داکت ان میباشد.داکت اسپلیت ها اغلبا در سقف مجازی کار گذاشته میشوند و از طریق کانال هایی که برایشان تعبیه میشود جریان هوا را به گردش در می اورند.
 
البته لازم به ذکر است محولات ما در تمامی دور موتورها و ظرفیت ها ارائه میگردد.
 
 برندهای تحت پشیبانی ما :
 
کولرگازی ال جی :
کیفیت محصولات ال جی بر هیچکس پوشیده نیست.محصولات این کمپانی از طراحی زیبا و تعرفه ی مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.همچنین به دلیل گستردگی بازار این محصول خدمات پس از فروش خوبی پس از خرید از آن شما میشود.
یکی از معروفترین و کاربردی ترین امکانات محصولات ال جی قابلیت JET COOL آن است.این قابلیت باعث میشود هوای خنک در کمتر از چند دقیقه بصورت یکنواخت در تمام محیط پخش شود و دمای محیط را بصورت یکسان تنظیم نماید.
 
 
کولرگازی بوش
از مهمترین ویژگی های محصولات گرمایشی / سرمایشی این شرکت پرتاب باد چهارجهته , سیستم اینورتر و رادیات طلایی آن است.محصولات بوش در ایران خدمات پس از فروش گسترده ای دریافت میکنند. بهره گیری از کمپرسور دی سی اینورتر میباشد که باعث شده است این محصول در هنگام کارکرد با دور تند فن خود نیزد دارای صدای بسیار ناچیزی باشد که به سختی قابل شنیدن خواهد بود. علاوه بر ان این دستگاه دارای مصرف انرژی بسیار پایینی میباشد به طوری که بر اساس رعایت استاندارد های جهانی و استاندارد های مصرف انرژی اتحادیه اروپا ، توانسته است برچسب رده بندی مصرف انرژی را در گرید A+++ کسب نماید و در دسته بندی دستگاه های کم مصرف و منحصر به فرد این کمپانی آلمانی قرار گیرد.
 
کولرگازی وایت وستینگ هاوس :
یک محصول آمریکایی با کیفیت فوق العاده و قیمت های استثنایی.بی شک میتوان گفت کولرگازی وایت وستینگ هاوس بر خلاف محبوبیت ن چندان زیادش نسبت به ال جی و بوش و... از اید آل های بسیاری برخوردار است.چنانچه به دنبال یک تجربه ارزان , با کیفیت و جذاب هستید پیشنهاد ما به شما محصولات این کمپانی میباشد.
 
کولرگازی اجنرال :
کولرهای گازی اجنرال در انواع محتلف پیستونی , اسکرول و روتاری ارائه میگردند.اکثر محصولات این برند به رنگ سفید میباشند و در تعداد از اندکی از محصولات رنگ نقره ای و مشکی نیز عرضه میگردد.قابلیت اینورتر موجود در دستگاه های این برند باعث بازدهی بسیار بالا و کاهش مصرف انرژی زیادی میگردد. در کولرهایی که از اینورتر استفاده نشده است، با رسیدن دما به مقدار تنظیم شده کولر خاموش می‌شود و سپس با افزایش مجدد دما، دوباره کولر روشن خواهد شد و این فرایند روشن و خاموش شدن کولر پیوسته ادامه می‌یابد. در واقع یکی از عوامل افزایش مصرف برق، استارت اولیه کولر و روشن شدن آن است پس در نتیجه با روشن شدن های مکرر مصرف برق بیشتر می‌شود. اما تکنولوژی اینورتر استفاده شده در این نوع کولر گازی وقتی دما به حد مطلوب می‌رسد از خاموش شدن کولر جلوگیری می‌کند و فقط دور موتور را کاهش می‌دهد و آن را روی حالت ذخیره انرژی قرار می‌دهد و دما را نیز کنترل کرده و روی همان درجه مطلوب تنظیم شده نگه می‌دارد.
 
 
کولرگازی گری :
کولرهای گازی گری همواره در ارائه امکانات مدرن گوناگون پیشتاز بوده اند.محصولات این کمپانی دارای صفحه نمایشگر بوده و از ریموت کنترل پیروی میکنند.تنظیم خودکار دمای محیط از دیگر امکانات این محصولات است.یکی از مهمترین ویژگی ای گری شروع به کار پس از قطع و وصل برق است.بدین صورت که پس از وصل شدن برق دستگاه بصورت خودکار روشن شده و با تشخیص دمای محیط خود را تنظیم کرده و شروع به کار میکند...
 
 
 کولرگازی میتسوبیشی
محصولات میتسوبیشی از خوش ساخت ترین نوع این محصولات میباشند که از ظاهری شیک و لوکس پیروی میکنند که نمای بسیار زیبایی به خانه میدهند.اکثر محصولات میتسوبیشی از قابلیت سرمایش و گرمایش بصورت همزمان پیروی میکنند دارای ریموت کنترل هستند و در اکثر مدل های نمایشگر ال  ای دی موجود میباشد. این دستگاه دارای تابع تایمر ۲۴ ساعته می باشد . با استفاده از کلید مخصوص آن بر روی ریموت کنترل این دستگاه می توانیم این حالت را فعال یا غیر فعال کنیم . در مدل های قدیمی این دستگاه که بدون تایمر بودند ، اغلب شبها در هنگام خواب فراموش می شد که دستگاه را خاموش کرده و تا صبح دستگاه کار می کرد . این حالت منجر به افزایش مصرف انرژی و باعث بروز بیماری هایی امثال سرماخوردگی میگشت. با اختراع تایمر می توانید کولر را برای مدت زمان معینی در حالت روشن قرار دهید . با فعال کردن حالت تایمر دمای اتاق برای مدت معینی ثابت می ماند . در حالت خواب به دلیل کم تحرکی سوخت و ساز و دمای بدن کاهش می یابد . بنابراین عملکرد تایمر خواب برای موقع خواب در شب بسیار کاربرد دارد و با استفاده از آن خواب راحتی را تجربه می کنید . از مزایای دیگر حالت تایمر می توان به بهره وری کارآمد و موثر این دستگاه و افزایش طول عمر این دستگاه اشاره کرد .
 
جهت سفارش محصولات میتوانید با ما تماس بگیرید.زمان تحویل اجناس 1 الی 7 روز کاری میباشد.تمامی محصولات دارای کارت گارانتی 5 ساله میباشد.لازم به ذکر است در زمان سفارش مبلغ کالا از شما دریافت نمیگردد و تمامی مبلغ پس از تحویل کالا به شما دریافت میگردد تا شما بزرگواران با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید.
 
تلفن تماس : 09189186479
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *