کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عارف:

مردم اصلاح طلب هستند و به اصلاح طلبان رأی می‌دهند!/ عملکرد فراکسیون امید خوب و قابل قبول بوده!/ رفع حصر موسوی و کروبی را به طور جدی دنبال کردیم!

30 بهمن 1398 ساعت 9:20

رئیس فراکسیون امید مدعی است: ما بر این باوریم که مردم ما اصلاح طلب هستند و به اصلاح طلبان نیز رأی می‌دهند.


گروه سیاسی جهان نیوز: روز گذشته، نشست خبری ائتلاف اصلاح‌طلبان با حضور محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید و نامزدهای ائتلاف اصلاح طلبان با شعار «همه برای ایران» برگزار شد.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات عارف را در ادامه خواهید خواند:

*ما با تشکیل نشست‌های مختلف به برنامه رسیدیم و معتقدیم افرادی از اصلاح طلبان تأیید شدند که به مراتب از نظر سابقه مدیریتی و اجرایی وضع خوبی دارند. ما برای پیروزی تلاش می‌کنیم. از مجموعه این لیست 15 نفر از اعضای فراکسیون امید و مابقی به دلیل تخصص‌شان انتخاب شدند.

*آفت مجلس دهم از نظر من همین سه فراکسیونی شدن آن بود. بر همین اساس راهبرد دوره جدید اصلاحات این بود که لیست باید اصلاح طلبانه باشد و به همین دلیل میثاق‌نامه محکم و روشنی داریم تا کسانی که می‌خواهند به مجلس بیایند میثاق‌نامه را امضا کنند و موظف‌اند در فراکسیونی که به هر نامی تشکیل می‌شود عضویت یابند.

بیشتر بخوانید:
عارف: این فراکسیون امید به هیچ دردی نمی‌خورد
سایت اصلاح‌طلب: عارف استاد باخت-باخت است
لاریجانی و عارف سودای ریاست جمهوری دارند


*کارگروه‌های تخصصی و کمیته‌های ویژه تشکیل دادیم. یکی از مطالبات مردم در زمان انتخابات یعنی رفع حصر آقایان موسوی و کروبی را به طور جدی دنبال کردیم، کمیته رفع حصر تشکیل دادیم.

*تحلیل‌ها و نظرسنجی‌ها در انتخابات گذشته هم وجود داشت. ما بر این باوریم که مردم ما اصلاح طلب هستند و به اصلاح طلبان نیز رأی می‌دهند. ادعا داریم عملکرد فراکسیون امید و مجلس هم خوب و قابل قبول بوده اما نظرسنجی‌ها برای کل کشور نگران کننده است و ما امیدواریم مردم جمعه کار را تمام کنند.


کد مطلب: 719130

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/719130/مردم-اصلاح-طلب-هستند-طلبان-رأی-می-دهند-عملکرد-فراکسیون-امید-خوب-قابل-قبول-بوده-رفع-حصر-موسوی-کروبی-طور-جدی-دنبال-کردیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com