جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۷

روایت شیخ انصاریان از گریه‌های شب‌های احیای حاج قاسم +فیلم

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب: 719099
شیخ حسین انصاریان با اشاره به اینکه حاج قاسم ۱۵ سال تمام سه شب احیا را پیش من بود گفت: آن گریه‌ها و ناله‌های سه شب احیا در وجود من به یادگار ماند.
روایت منبری‌معروف از گریه‌ شب‌ احیای حاج‌قاسم
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق، مفسّر و مترجم قرآن کریم با حضور در گلزار شهدای کرمان مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را زیارت کرد.

این استاد اخلاق، مفسّر و مترجم قرآن کریم در حاشیه این زیارت با بیان اینکه حاج قاسم یک کلمه داشت که همه انبیا آن کلمه را داشتند اظهار داشت: انسان در همه چیز باید برای خدا خالص باشد و خودش هم همین گونه بود.
 
وی دلیل مردمی بودن و علاقه مردم به این شهید بزرگوار را ایمان قوی، پاکی جامع، خلوص نیت، شجاعت بی‌نظیر و جهاد جانانه عنوان کرد و گفت: خدا جواب این ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم را در دنیا این‌گونه داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به ترور حاج قاسم بدست آمریکای جنایتکار گفت: آمریکایی‌ها خودشان را ترور کردند و گرنه سردار به حیات جاودانه‌ای را که در انتظارش بود رسید و لعنت و ذلت ترورش را برای آمریکا گذاشت.
 
 
وی با بیان اینکه من یکی از کسانی هستم که منتظر انتقام خدا از این گرگ خطرناک، رئیس جمهور آمریکا هستم افزود: امیدوارم که این انتقام را ببینم و ان شاءالله خواهم دید.
این استاد اخلاق، مفسّر و مترجم قرآن کریم با یادآوری اینکه حاج قاسم ۱۵ سال تمام سه شب احیا را پیش من بود گفت: حاج قسم جایت خالی؛ آن گریه‌ها و ناله‌های سه شب احیا در وجود من به یادگار ماند.

وی با عنوان اینکه قاسم ۶۳ سال تمام از تولد تا شهادتش همه خاطره است افزود: هنرمندان متخصص قلم اگر بنشینند و این خاطرات را بنویسند از ۱۰ جلد ۵۰۰ صفحه هم بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: خدا نگذاشت حاج قاسم در جبهه شهید شود؛ او را نگه داشت تا بدست شقی‌ترین افراد کره زمین به شهادت برسد و کره زمین را تکان بدهد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلم می خواد خودم با دست خودم ترامپ رو بکشم
هر چند معتقد به فرمایش سید حسن نصرالله هستم که گفت
سر ترامپ به اندازه بند کفش سردار هم ارزش نداره
اما به نظر من ترامپ بیش از این حق نفس کشیدن هم نداره
دوست
Iran, Islamic Republic of
...
حران
Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ (لعنت الله علیه) به مرگ طبیعی نخواهد مرد
حتما و قطعا هلاک خواهد شد و خبرش مثل خبر مرگ یزید خواهد بود
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
درمورددولت امریکاورئیس جمهورخبیثش بایدگفت اعوذبالله من الشیطان الرجیم.اولئک اصحاب النارهم فیهاخالدون .صدق الله العلی العظیم
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بیش‌ از دویست‌ آیه‌ قرآن‌ درباره‌ جنّت‌ است‌ .
اما جنت الماوی ویژه است که در قرآن آمده است.....
Iran, Islamic Republic of
..