جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

لیست «بیست» اصلاح طلبان هم رونمایی شد

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 719095
با اعلام لیست بیست، اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابی تهران با سه لیست ائتلاف برای ایران، یاران هاشمی و لیست بیست در صحنه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس حضور دارند.
لیست «بیست» اصلاح طلبان هم رونمایی شد
به گزارش جهان نيوز، ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب با عنوان ائتلاف برای ایران، پس از اینکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اعلام کرد در انتخابات از حوزه انتخابیه تهران لیست نمی‌دهد، توسط احزاب و تشکل‌های سیاسی این جناح، تدوین و شنبه 26 بهمن رسانه‌ای شد. 

حزب کارگزاران سازندگی نیز یک روز قبل از ائتلاف 8 حزب اصلاح‌طلب، لیست انتخاباتی خود را با عنوان یاران هاشمی منتشر کرد که دیروز 28 بهمن محسن هاشمی در نشست خبری اعلام کرد که این لیست منتسب به خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی نیست. 

امروز نیز لیست بیست نفره و ناقص توسط روزنامه اعتماد ملی در صفحه یک این روزنامه وابسته به حزب اعتماد ملی چاپ شد که در جلسات از این لیست که اشتراکات فراوانی با لیست ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب و لیست کارگزاران دارد، با عنوان لیست بیست نام برده می‌شود. 

در این لیست بیست نفره به سرلیستی مجید انصاری افرادی همچون مصطفی کواکبیان، محمدعلی وکیلی، محمدحسین مقیمی، علیرضا محجوب، محمدرضا نجفی، ابوالفضل سروش، محسن علیخانی، سیدفرید موسوی، فریده اولاد قباد، داوود محمدی، مهدی شیخ، سهیلا جلودارزاده، پروانه مافی، زهرا ساعی، محمدحسین شیخ محمدی، افشین علاء، محمدرضا راه‌چمنی، محمدرضا بادامچی و حسین حاجی دپور فرد حضور دارند.
 
 
هم‌اکنون با اعلام لیست بیست، اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابی تهران با سه لیست ائتلاف برای ایران، یاران هاشمی و لیست بیست در صحنه انتخاباتی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند. 

امروز حسین مرعشی در مورد لیست بیست در نشست خبری در خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ما مشکلی در این باره نداریم. البته معنای لیست بیست این است که 20 نفر اصلاح‌طلب و 10 نفر اصولگرا باشند. 

محمدرضا عارف نیز امروز در نشست خبری‌ای که ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب که در حزب اسلامی کار برگزار شد، رسماً از لیست برای ایران حمایت کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم این لیست رو منتشر کردن تا به واسطه اسم مثلا! 10 نفر اصولگرا بخشی از آرای اصولگرایان رو به نفع خودشون جمع کنند
Iran, Islamic Republic of
من هنوز نمیفهمم چطور کسی که تو فتنه 88 میدون داری میکرد تایید صلاحیت شده و الان سر لیسته؟؟؟؟؟

مگه فتنه خط قرمز شورای نگهبان نبود؟
چش شد پس؟
Iran, Islamic Republic of
....
Denmark
دارید بازی میخورید. چند تا لیست از اصلاحات منتشر شده اما افراد درون لیست ها بالای 90 درصد یکی هستند. شنبه بعد انتخابات قیافه هاتون دیدنی میشه... که چطور روی مسائل بی اهمیت وحدت نکردید
Iran, Islamic Republic of
60 تا لیست بستند با افراد تکراری فریبشونو نخورید
حسن
Iran, Islamic Republic of
......