جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۶

آمار تلخ جلیلی از وضع تسهیلات بانکی

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 718999
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توییتر به میزان تسهیلاتی که به افراد خاصی در کشور می رسد اشاره کرده است.
برچسب ها: سعید جلیلی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
12 ساله کارمند دولتم
وجدانا فقط یک وام 800 هزار تومانی تونستم بگیرم که 4 ماهه ازم پس گرفتنش
Iran, Islamic Republic of
چند بار و به چه تفکری رای دادی
Iran, Islamic Republic of
فقط مسئله وام نیست، لون مردمی که وام های کوچک گرفتند با بهره های بالا و چندین ضامن کارمند و صد جور مالیات و حق ثبت و هزینه.... وام گرفتند ولی اون یک درصد که 90درصد وام ها را گرفتند باشرایط راحت و بدون منت.
Iran, Islamic Republic of
من با کلی ضامن و نامه کسر از حقوق و.... پنجاه تومن وام برای خرید منزل گرفتم یک میلیون را به عنوان های مختلف کم کردند اعم از تمبر و.... بعد سی درصد را بلوکه کردند و س33 میلیون دادند ولی باید اصل و سود سنگین 50میلیون را بدم
Bulgaria
چند سال پبش هیات اقتصادی ازیکی از کشورهای همسایه جهت بازدید ازظرفیت های سرمایه گذاری وارد استان ما شد بعد از گشت گذار یکی از دوستان اشاره ای به تعداد زیاد شعب بانکی و تنوع آنها نمود و با افتخار از آن صحبت کرد بعد از پایان ماموریت یکی از اعضا هیات گفت تعداد شعب بانکی نه نتها باعث رونق اقتصاد نیست بلکه به نوعی نشان می دهد که همه مردم به بانکها بدهکار هستند.این است عاقبت اقتصاد لیبرالستی .جهان نیوز خواهشا برای روشن شدن افکار عمومی منتشر کن
.
Iran, Islamic Republic of
..