پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فشار آمریکا برای آزادی جاسوس صهیونیست

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 718916
آمریکا به‌دنبال تلاش‌های قبلی خود برای آزادسازی «عامر الفاخوری» در لبنان٬ این بار مسئولان بازداشت این جاسوس صهیونیستی را تهدید به تحریم کرد.
فشار آمریکا برای آزادی جاسوس صهیونیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از  الاخبار پس از فشارهای قبلی آمریکا برای آزاد کردن «عامر الفاخوری» جاسوس صهیونیستی در لبنان که در دادگاه نظامی این کشور به قتل و تلاش برای قتل و آدم‌ربایی و شکنجه بازداشت‌شدگان در اردوگاه «الخیام» متهم شد٬ این بار «جین شاهین» عضو کنگره آمریکا با تهدید تحریم مسئولان زندانی شدن الفاخوری وارد این میدان شده است.

شاهین طی مصاحبه‌ای با «فاکس نیوز» اعلام کرد که هیچ مدرکی مبنی بر اتهامات واردشده به الفاخوری وجود ندارد و دولت لبنان باید بداند ادامه بازداشت او عواقبی برای این کشور خواهد داشت.

طبق اطلاعات فاکس‌نیوز٬ شاهین یک لیست تحریم از مسئولان لبنانی ارائه کرد و اظهار داشت که دولت آمریکا باید همه تلاش خود را از جمله اعمال این تحریم‌ها به‌کار ببندد تا الفاخوری را به خانواده‌اش بازگرداند.

الفاخوری که به‌دلیل کشتن و شکنجه کردن زندانیان بازداشتگاه الخیام در جنوب لبنان به «قصاب الخیام» معروف است شهریور ماه گذشته از آمریکا به بیروت آمد و بازداشت شد و در بازجویی به همکاری با رژیم صهیونیستی اعتراف کرد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *