شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

بهترین تورهای ارزان قیمت خارجی در نوروز 99

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 718898
نزدیک سال نو که می‌شویم یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایمان می‌شود، مقصد سفر و این که چگونه سفر کنیم و چقدر قرار است برایمان هزینه داشته باشد.

نزدیک سال نو که می‌شویم یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایمان می‌شود، مقصد سفر و این که چگونه سفر کنیم و چقدر قرار است برایمان هزینه داشته باشد. از طرفی اگر خیلی اهل سفر بوده باشیم که دیگر همه جای ایران را دیده‌ایم و می‌خواهیم کمی تنوع را تجربه کنیم و ببینیم در جهان اطرافمان چه می‌گذرد. همین میل به تجربه دنیایی تازه‌تر باعث می‌شود بخواهیم سراغ مقاصد گردشگری خارجی برویم و در این صورت چه چیزی بهتر از شرکت در تور می‌تواند این تجربه را برایمان رقم بزند. آن هم اگر بتوانیم تورهای ارزان قیمت خارجی در نوروز 99 پیدا کنیم که دیگر چه بهتر. کایت این امکان را برایتان فراهم کرده تا با صرف هزینه‌ای بسیار کم یا حتی به صورت قسطی، تورهای ارزان‌قیمتی را به مقاصدی همچون وان، آنتالیا، نخجوان، باکو و ایروان ارائه کند و تجربه‌ای حیرت‌انگیز برایتان رقم بزند.
تور وان
 


تور وان
یکی از امکان‌هایی است که کایت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا با پرداخت هزینه‌ای منصفانه در این تورها شرکت کنند و از خدمات آن بهره ببرند. همان‌طور که میدانید شهر وان، از جمله شهرهای مذهبی ترکیه و نزدیک به ایران به شمار می‌رود که گردشگران زیادی سالانه به آن سفر می‌کنند. شاید یکی از مهم‌ترین دلیل افراد برای سفر به وان، اماکن تاریخی بسیار حیرت‌انگیز آن باشد که بعضاً قدمت آن‌ها به 5000 سال قبل از میلاد مسیح هم می‌رسد. از دیدنی‌های شهر وان می‌توان به موزه وان، ارگ وان، جزیره اختامار و ... اشاره کرد. هزینه تور وان با 2 شب اقامت و سفر به صورت زمینی با اتوبوس، 550.000 تومان است. البته بسته به تعداد روز اقامت و نحوه سفرتان، این قیمت تفاوت می‌کند. مثلاً برای 3 شب اقامت باید چیزی در حدود 1.490.000 تومان بپردازید. 
 
عنوان تور مدت اقامت وسیله حمل و نقل قیمت
تور وان
 
3 شب اتوبوس 550.000 تومان
3 شب اتوبوس 1.490.000 تومان
 
 
تور آنتالیا اقساطی

 


تور آنتالیا اقساطی یکی دیگر از تورهای ارزان و منصفانه‌ای است که کایت به گردشگران ارائه می‌کند. یکی از دلایل اقساطی بودن تور آنتالیا این است که همه افراد در هر قشری بتوانند امکان شرکت در این تور را داشته باشند و بازدید از این شهر فوق‌العاده که در غرب ترکیه واقع شده و به سواحل زیبایش معروف است را از دست ندهند. فصل بهار و نوروز 99 بهترین زمان برای سفر به این شهر می‌باشد، پس اگر قصد سفر دارید و آنتالیا را هم از پیش در ذهن داشتید که از آن دیدن کنید، فرصت را غنیمت بشمارید و به سوی این پیشنهاد شگفت‌انگیز کایت بشتابید. تور آنتالیا اقساطی به این صورت می‌باشد که 400.000 تومان از هزینه را باید ابتدا بپردازید و سپس باقی هزینه برایتان قسط‌بندی خواهد شد. بسته به تعداد روزی که بخواهید در آنتالیا سپری کنید، این روز افزایش یا کاهش خواهد داشت.
 
عنوان تور مدت اقامت وسیله حمل و نقل قیمت
تور آنتالیا اقساطی
 
6 شب پرواز ماهان 5.570.000 تومان
5 شب پرواز ماهان 4.990.000 تومان
 
 
تور ایروان

 


تور ایروان که دیگر نیازی به گفتن ندارد. ارمنستان یکی از نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری به ایرانیان است و همه‌ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. موقعیت جغرافیایی آن هم باعث شده تا از آب و هوای مطلوبی برخوردار باشد. فرهنگ غنی و قدمتی که دارد آن را از دیگر مقاصد گردشگری متمایز می‌کند. تور ایروان و قیمت‌های ارزان و منصفانه آن نیز این امکان را به شما گردشگران عزیز می‌دهد تا تجربه سفری دل‌چسب و بسیار خوشایند را داشته باشید و همچنین هزینه‌ای به مراتب کمتر از دیگر تورهای خارجی را پرداخت نمایید. تور زمینی ایروان به مناسبت نوروز 99 به مدت 4 شب توسط کایت، تنها به قیمت 2.180.000 تومان برای شما در نظر گرفته‌شده که البته بسته به تعداد روز اقامتی که انتخاب می‌کنید و خدماتی که به شما ارائه می‌کنند، این قیمت متفاوت خواهد بود. مثلاً تور 3 شب اقامت در ایروان، حدوداً 3.350.000 تومان می‌باشد.

 
عنوان تور مدت اقامت وسیله حمل و نقل قیمت
تور ایروان
 
4 شب اتوبوس VIP 2.180.000 تومان
3 شب ایر ارمنیا 3.350.000 تومان
 
 
تور نخجوان

 


تور نخجوان مناسب افرادی است که عاشق عکاسی باشند. اینجا بهشت شما خواهد بود. مناظر بسیار زیبا و اماکن دیدنی فوق‌العاده از جمله چیزهایی است که می‌شود درباره نخجوان گفت. این شهر از قدیمی‌ترین شهرهای آذربایجان بوده و قدمت آن به بیش از 1500 قبل از میلاد مسیح می‌رسد. نکته بسیار هیجان‌انگیز درباره تور نخجوان این است که شما برای سفر به آن نیازی به ویزا ندارید و کافی است پاسپورت داشته باشید. همچنین این امکان وجود دارد که به صورت زمینی نیز به نخجوان سفر کنید. شروع قیمت تورهای نخجوان از 530.000 تومان بوده و بسته به امکاناتی که در اختیارتان قرار گیرد، این قیمت افزایش پیدا می‌کند.
تور باکو

 


تور باکو هم از آن تورهایی است که بین گردشگران ایرانی، طرفداران بسیار زیادی دارد. شهر باکو را نقطه اتصال بین اروپا و آسیا می‌دانند. این شهر بندری را پایتخت فرهنگی، صنعتی و سیاسی آذربایجان می‌دانند. از جمله اماکن دیدنی آن می‌توان به برج میدن، کوچه شهیدان، برج‌های شعله، کاخ شروانشاه، بلوار شهر و ... اشاره کرد که دیدن آن‌ها از نزدیک تجربه‌ای بسیار منحصر به فرد برایتان خواهد ساخت. قیمت تورهای باکو چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی از طریق ایران ایر، قیمتی بسیار منصفانه بوده که بسته به امکاناتی که برایتان فراهم می‌شود، مثلاً تور باکو به مناسب نوروز 99 به صورت زمینی از طریق کایت، 2.590.000 تومان بوده و قیمت این تور به مدت 4 شب درست مشابه تور قبلی با این تفاوت که با هواپیما انجام شود، 4.995.000 تومان می‌باشد.

 
عنوان تور مدت اقامت وسیله حمل و نقل قیمت
تور باکو
 
 
4 شب اتوبوس VIP 2.590.000 تومان
4 شب ایران ایر 4.995.000 تومان
 

در این مطلب به معرفی بهترین تورهای ارزان خارجی برای تعطیلات نوروز 99 پرداختیم. در صورتی که علاقمند هستید اطلاعات بیشتری در مورد تورهای نوروز 99 کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت کایت به نشانی Www.kite.ir مراجعه کنید یا با تماس با شماره 02175097700 از راهنمایی کارشناسان تورهای خارجی آژانس هواپیمایی کایت، بهره‌مند گردید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ جای دنیا مثل ایران چهار فصل ، سرسبز و دیدنی...... نیست. ولی مسئولین در رونق و راه اندازی کم کاری کرده اند......