پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

8 هتل لوکس مشهد برای مسافران نوروز 99

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 718894
امروزه شهر مشهد دیگر یک شهر صرفاً گردشگری مذهبی محسوب نمی‌شود. کلانشهری است که علاوه بر جاذبه های گردشگری مذهبی، دارای بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری است و هر ساله بیش از 27 میلیون زائر و گردشگر به این شهر سفر می‌کنند.

 

امروزه شهر مشهد دیگر یک شهر صرفاً گردشگری مذهبی محسوب نمی‌شود. کلانشهری است که علاوه بر جاذبه های گردشگری مذهبی، دارای بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری است و هر ساله بیش از 27 میلیون زائر و گردشگر به این شهر سفر می‌کنند. مشهد در سال ۱۳۸۸ رسماً به عنوان «پایتخت معنوی ایران» انتخاب شد و قرار است تا سال 1400 شمسی به شهری با معماری اسلامی– مدرن تبدیل شود. هر چند مخالفت هایی با این طرح وجود دارد، اما چشم انداز آینده این کلانشهر اینگونه توصیف شده است.

مشهد با جمعیت حدوداً 3 میلیون نفر، دارای جاذبه های مختلف مذهبی، تاریخی و طبیعی است که جایگاه ممتازی به آن بخشیده و با توجه به حجم گردشگران زیادی که به این شهر سفر می‌کنند، دارای بیش از 300 واحد اقامتی شامل هتل های یک تا پنج ستاره، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و بوم گردی های مختلف است. در این مطلب قصد داریم از بین بهترین هتل های لوکس این شهر،  8 هتل مشهد را به شما معرفی کنیم که به صورت آنلاین قابل و با پشتیبانی 24 ساعته الی گشت قابل رزرو هستند.
 

 

هتل درویشی مشهد «Darvishi Hotel»


این هتل سال 1390 در فاصله 4/1 کیلومتری مسیر منتهی به حرم امام رضا (ع) احداث شده و شما می توانید این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه طی کنید. هتل درویشی با 25 طبقه جزء بلندترین ساختمان های مشهد است و با توجه به معماری خاصی که دارد از لابی تا آخرین طبقه آن قابل مشاهده است. آخرین اتاق های این هتل، دید رو به حرم دارند و دارای کاملترین مجموعه امکانات رفاهی و اقامتی برای مسافران هستند.

هتل مجلل درویشی دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای آسیایی، ایتالیایی، فست فود و ایرانی را سرو می کنند. سرویس ترنسفر هتل رایگان است و دارای فروشگاه صنایع دستی، سوغات و امکانات ورزشی برای علاقه مندان است. مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد است که دارای بهترین فناوری ها و اساتید برای خدمت رسانی به مسافرین مقیم است. خدماتی همچون سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی و .... در فضایی شیک و مدرن در اختیار میهمانان قرار دارد.

این هتل برای کسانی که قصد رزرو تور مشهد را دارند، یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی است.
 

هتل بین المللی قصر مشهد «Ghasr Hotel»


هتل بین المللی قصر در فاصله 800 متری حرم امام رضا (ع) واقع شده و دارای کلیه امکانات رفاهی و اقامتی هتل های 5 ستاره است. از رستوران های مختلف تا فروشگاه، تالار و انواع خدمات رفاهی که در اختیار مسافرین مقیم قرار میگیرد. هتل بین المللی قصر سال 1356 احداث شده و سال 1393 بازسازی شده و دارای 219 واحد اقامتی است.

این هتل دارای امکاناتی همچون آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی، پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، صندوق های امانات اختصاصی، پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری، ماهواره، سیستم IPTV و ... می‌باشد که به صورت 24 ساعته در اختیار میهمانان مقیم قرار دارند.
 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد «Ghasr Talaee Hotel»


هتل بین المللی قصر طلایی در فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و با 20 طبقه و 610 واحد اقامتی دارای امکانات رفاهی مختلفی همچون مجموعه آبی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی و… است.

پروسه ساخت هتل بین المللی قصر طلایی در سال 1386 شروع شد و بعد از 3 سال در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع افتتاح شد. از نظر معماری بزرگ ترین و مجلل ترین هتل کشور است و با توجه به امکانات گسترده ای که دارد برای برگزاری همایش ها و کنفرانس های کشوری و بین المللی بهترین انتخاب است.


هتل الماس 1 مشهد «Almas 1 Hotel»


هتل الماس 1 در چند قدمی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و با وجود 4 ستاره بودنش با ظرفیت 163 اتاق جزو بهترین هتل های لوکس شهر مشهد است. هتل الماس 1 جهت رضایت مسافرین مقیم دارای رستوران الماس، رستوران چشم انداز، کافی شاپ الیزه و کافه الماس، بازارچه اختصاصی و امکانات مختلف در جهت برگزاری کنفرانس ها و همایشهای مختلف است. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و جهت رضایت مسافرین در سال 1394 بازسازی شده است.


هتل الماس 2 مشهد «Almas 2 Hotel»


هتل 5 ستاره الماس 2 را می توانیم شعبه دوم و البته به روزتر هتل الماس 1 بنامیم. با ظرفیت 216 واحد اقامتی، 5 رستوران و تالار مجهز در سال 1396 با هدف خدمت گذاری به زائرین تأسیس شد. هتل 5 ستاره الماس 2 دارای 25 طبقه است و دارای واحدهای ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، هندی، ترکی، رومی و عربی است که با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم ملل مختلف طراحی و ساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی کمتر از 10 دقیقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد و یکی از بهترین هتل های لوکس شهر مشهد است.
 




هتل مدینه الرضا مشهد «Madinah Al-Reza Hotel»


هتل مدینه الرضا در چند قدمی حرم امام رضا (ع) واقع شده و با 325 واحد اقامتی در سال 1392 افتتاح شده است. از سالن های پذیرایی گل نرگس 1 و 2 تا رستوران سنتی و رستوران گردان با نمای رو به حرم گرفته تا کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم تنها بخشی از امکانات سالن های پذیرایی هتل مدینه الرضا است که در خدمت میهمانان مقیم است. در طبقه 1 هتل دو مجموعه آبی برای استفاده بانوان و آقایان طراحی شده که دارای امکانات رفاهی، سالن بدنسازی و ماساژ است. هتل مدینه الرضا از تمامی امکانات استاندارد هتل های لوکس 5 ستاره برخوردار است و میتواند لحاظ خوبی را برای میهمانانش فراهم کند.


هتل پردیسان مشهد «Pardisan Hotel»


هتل بزرگ پردیسان در بهترین منطقه آب و هوایی شهر مشهد واقع شده و با برخورداری از فضایی سبز به دور از هرگونه آلودگی صوتی و ترافیکی در سال 1380 احداث شد. هتل در زمینی به مساحت 33000 متر مربع در پنج طبقه و با زیر بنای 24000 متر مربع احداث شده و دارای 162 واحد اقامتی از انواع اتاق های امپریال، رویال، کانکت، سوئیت دوبلکس، دبل و سینگل با دکوراسیونی زیبا و چشم اندازی ماندگار است.

هتل بزرگ پردیسان در جهت رفاه میهمانان مقیم دارای رستوران های متعدد، کافی شاپ، فست فود و سفره خانه سنتی همراه با منوهای مختلف سنتی، انواع غذاهای ایرانی و بین المللی است. همچنین در جهت برگزاری همایش های جامعه پزشکی، بازرگان، دانشگاهی، کشوری و بین المللی دارای سالن های همایش، سمینار و آمفی تئاتر با امکانات صوتی و تصویری پیشرفته است.


هتل بین المللی کوثر ناب مشهد «Kosar Nab Hotel»


هتل بین المللی کوثر ناب مشهد حدود 10 دقیقه تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد که در سال 1392 در بلوار وحدت احداث شده است. از ویژگی های بارز این هتل چشم اندازی وسیع به حرم امام رضا (ع) است. این هتل دارای انواع واحدهای اقامتی در مدل سوئیت‌های امپریال، سوپریور، رویال، آپارتمان دوبلکس و استدیو سویت است و از نظر طراحی داخلی برای دورهمی های خانوادگی، دوستانه و یا جلسات رسمی مناسب است. امکاناتی همچون سالن بیلیارد، کلوپ بازی‌های ایرهاکی، فوتبال دستی، بازی‌های کامپیوتری غیر رایگان و تفریحات آبی در کنار انواع سالن های غذا خوری تنها بخشی از خدماتی است که هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در اختیار مسافرین مقیم قرار می دهد.

ما در این مطلب سعی کردیم که 10 مورد از لوکس ترین هتل هایی که در شهر مشهد وجود دارد برایتان معرفی کنیم. امیدواریم که در سفر بعدی شما به این شهر پر مسافر کشور در انتخاب هتل مورد نظرتان کمکتان کند.
 
منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *