جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۷

ماجرای درگذشت فرزند سردار سلیمانی

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 718879
ماجرای درگذشت فرزند سردار سلیمانی
به گزارش جهان نيوز، نصرالله جهانشاهی، پاسدار بازنشسته نیروی زمینی و راننده سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در گفتگویی به نکاتی پیرامون روحیات شهید سلیمانی در فضای کار، فرزندان حاج قاسم و ... اشاره کرده است.

در بخشی از گفتگو درباره فرزندان شهید سلیمانی گفت: همه فرزندان حاجی را از کودکی می‌شناسم. به من عمو می‌گویند. بچه‌های حاجی یکی از یکی گل‌ترند. هیچ‌گاه از مقام پدر سوءاستفاده نکردند. در این مدتی که من در خدمت حاجی و خانواده بودم و با هم رفت‌وآمد داشتیم و من بعضاً در منزل حاجی رفت و آمد می‌کردم، می‌دیدم که چقدر به رعایت حجاب اهمیت می‌دهند. یکی از دلایلی که حاج قاسم، «حاج قاسم» شد، همراهی همسر ایشان بود. واقعاً تا جایی که به نظرم می‌آید و همسرم هم تصدیق می‌کند، همسر حاج قاسم هیچ‌گاه از او گله نکرد که الآن موقع کار نیست، به خانواده برسید. علت موفقیت حاجی واقعاً همسرش بود. من هم که توانستم با حاجی همراه باشم، به خاطر همراهی همسرم بود. همسرم وقتی یکی از بچه‌های حاجی یا خود حاجی زنگ می‌زد و کارم داشت، به من می‌گفت: این‌قدر کند نباش، سریع لباس بپوش برو. او تازه مرا تشویق و بدرقه هم می‌کرد. زمان جنگ حاجی خیلی خانه نبود. زمان قرارگاه قدس هم همین طور.

در نیروی قدس که همیشه در سفر بود. جایی یادم هست که یکی از پسر‌های حاج قاسم بیمار شد و حاجی در مأموریت قرارگاه قدس بود، نتوانست بالای سر پسرش باشد و پسرش هم در اثر بیماری در بیمارستان فوت شد. حتی حاجی بالای سر پدر و مادرش هم در زمانی که در بستر بودند، نتوانست برسد و بعد از فوت آن‌ها رسید. بچه‌هایش خیلی عالی هستند؛ هم دختر‌ها و هم پسرها.

منبع: تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رحمه الله علیه و سلام الله علیه و رضوان الله علیه
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتشون کنه.. فرزندشون چند ساله بودن؟
Iran, Islamic Republic of
قسمتی از وصیتنامه سردار دلها که به این مطلب صحه می گذارد که ایشون با همه وجودش در خدمت اسلام و نظام و انقلاب بودند:

عزیزان! من بنا به تقدیر الهی امروز از میان شما رفته ام. من شما را از پدر و مادرم و فرزندان و خواهران و برادران خود بیشتر دوست دارم، چون با شما بیشتر از آن‌ها بودم؛ ضمن اینکه من پاره تن آن‌ها بودم و آن‌ها پاره وجود من، اما آن‌ها هم قبول کردند من وجودم را نذر وجود شما و ملت ایران کنم.

روحش شاد...
Iran, Islamic Republic of
سلام علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم یبعث حیا
Iran, Islamic Republic of
خدایا
این مرد واقعا بزرگ بود و بزرگتر شد ...
کیوان
Iran, Islamic Republic of
بجاش همه فرزندان اصلاح طلبان در بیست سال گذشته در شهرهای لندن و لاس وگاس و غیره به خوشگذرانی مشغول بودند تازه بقول یکی از اصلاح طلبان عضو شورای انقلاب فرهنگی به دخترش در امریکا افتخار هم میکنند
Iran, Islamic Republic of
....